Gå til innhold

Roligere baby nå. Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg begynte å kjenne liv har jeg følt at jeg har hatt en hyperaktiv turner inni der. Til tider har det sett ut som om magen har kunnet gjøre utslag på Richters skala. Men de siste dagene har jeg merket at den lille kroppen inni der tilsynelatende sover mer. Det er liv, men det kan gå timer mellom hver gang hun sparker og beveger seg. Vi er jo nå i 35 uke, og jeg vet det er mindre plass å bevege seg. Er dette normalt? Hun trenger vel mer hvile nå enn før også, håper jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er normalt.er i uke 35 jeg også,og kjenner mindre liv.det gjorde jeg med de to første også,og de er friske og fine:)

Skrevet

Åh takk! Jeg er så utrolig engstelig for at noe skal gå galt nå så nærme fødselen. Hun bevegde seg i 12 tiden i dag, og hikket i 1430 tiden.. tror jeg kjente litt hikking nå for ca 15 min siden og, men jeg er jo vant til 'jordskjelv' fra henne. Hvis hun ikke beveger seg i løpet av kvelden så får jeg be noen kjøre meg på sykehuset så jeg får sett henne. Er så utrolig hønemor!

Skrevet

prøv å drikk ett glass med sterk rød saft.det pleier å få fart på de små.tar ca 10-15 min

Skrevet

hvis du føler deg engstelig så ta kontakt med fødeavd så di kan ta en sjekk av den lille, likere med en sjekk får mye, har vært på mange sjekker selv, er første gangs fødene og alle sjekkene jeg har vært på har alt vært bra med den lille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...