Fru Anna Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Det har seg sånn at det er lite fostervann inne hos tulla i magen, har termin 9.jan, dvs om akkurat 14 dager. Har vært til flere kontroller på sykehuset, siste var idag, så jag blir godt fulgt opp, men kunne godt tenke meg å høre hva andre har opplevd rundt dette. Idag målte legen to av fostervannsdammene og de var på henoldsvis 1,0 cm og 1,3cm. Ble også sjekket om det var noe modning for hadde det vært mye modning så hadde de satt meg igang, men der var det ikke antydning gitt, så jeg skal tilbake om to dager - på søndag. Lå også med CTG i over en og en halv time fordi lille bebisen hadde høy puls så de ville gi det litt tid for å se om det roet seg også var det også til tider litt liten variasjon. Jeg trodde at dette kunne være tegn på at babyen var stressa jeg, men det var det visst ikke. Noen med noen tanker? Jeg føler meg jo forsåvidt beroliget, de sier jo hver gang at hadde det vært noen som helst fare for barnet så hadde de ikke sendt meg hjem, så jeg må jo bare stole på det - men teker jo at det er jo noe som ikke er som det skal være....
Fru Anna Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2008 dytter igjen jeg for skulle gjerne hørt om noen vet noe/har noen tanker.
Itsrejk Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Har dessverre ingen erfaringer å dele med deg, men det virker jo som om du blir godt fulgt opp da. Så lenge de følger tett med deg går det nok fint!
3barntettitett Skrevet 27. desember 2008 #5 Skrevet 27. desember 2008 har ikke noe erfaring men bra de følger deg opp så pass tett også da . jeg hadde fulgt litt ekstra nøye med på fosterbevegelser og hatt lav terskel på å kontakte føden .. lykke til:-)
Fru Anna Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. desember 2008 ja, det er heldigvis godt med bevegelse - så akkurat det er jo beroligende. Men jeg har lissom ikke fått forespeilet hvor alvorlig dette er og hvilke konskevenser det kan få for barnet. Nå skal vi jo inn igjen på sykehuset imorgen tidlig så skal prøve å få litt mer konkrete svar da. Men takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå