Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 huff jeg tror ikke mitt lille gull kommer jeg, er så sliten nå at kroppen så vidt henger med. uke 35 festet hode seg og jeg bynnte å få mensmurringer og nedpress med kraftige kynnere. siden har det bare holdt på, nå har jeg fått menssmerter, mere kynnere, slimproppen gikk får 4 dager siden, smerter nedover lårene og i ryggen, ingen søvn om natten, var på føden natt til 1 juledag hadde så sterke smerter da, sjekket om jeg hadde modning men nei da ikke noe var så potte tett som det gikk ann. siste 5 dagene har jeg også hadd diare og kastet opp maten, jeg skal egentli ikke klare å kaste opp maten på grunn av at jeg er slankeoperert å det er bare 1 år siden. er så sliten..... og det er ennå 6 dager til termin, men tror ikke han har tenkt seg ut jeg... føler at jeg syter masse nå men er så lei av alle vondtene...
Hakkamella Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Skjønner du er lei alle vondtene. Jeg spyr også iblant... minner om dumping... spesielt hvis jeg har fått i meg litt mer enn jeg tåler, og enda mer spesielt hvis jeg ikke har fått gått på do. Er gbp operert selv. Hvilken op hadde du? GBP eller DS? Jeg ble operert for ca 1 år og 4 mnd siden. Er nå i uke 35 og er mektig lei selv. Og håper jeg slipper overtid.
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2008 jeg har tatt gbp, har funket veldig bra får meg men har fibromyalgi i tillegg så har ikke klart å holde trening vedlike noe som har ført til at jeg har fått forferdelig liten muskelmasse, skal bynne med opptrening etter at babyn har komme. ble operert på oktober i fjord ved st.olavs. i tr.heim
Hakkamella Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Bare ikke stress, du får god anledning til å trene når du skal gå masse turer med småen. FM er også et velkjent fenomen. Har det selv og, men har vært mildt plaget i forhold til ellers. Har en venninne som har vært mer plaget. Bare fokuser på at du husker vitaminer og alle tilskuddene dine, og ikke minst holder tarmene i funksjon enten med duphalac, svisker og sånt, eller dulcolax. Da slipper du kanskje å spy så mye... og en fordel (som jeg ikke alltid klarer) er å ikke drikke til måltidene, for da fylles magesekken fortere. Håper du får det bedre med dumpingen/spyingen etterhvert. PS. Jeg ble operert ved Aleris Oslo i august i fjor.
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. desember 2008 har nesten nylig fått diagnosen fm jeg har gått syk i 5 år så nå gleder jeg meg til å kansje få litt rett behandling:) jeg må ha drikke til måltidene, ikke mye men litt, er ikke så flink til å drikke til vanlig, har slitt med det siden operasjon så nyreprøvene mine er lave men er bynnt å ta seg opp litt nå. tror jeg skal prøve svisker, tåler ikke duphalac da får jeg allefall dumping:) synes det er litt vanskelig å holde måltidene til tider men håper å få det på rett kjør igjen snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå