Gå til innhold

Sendte dere sms med ønske om god jul til eksen(e)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på om det er vanlig å gjøre det?

Vet dere om mann/samboer gjør det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender nyttårsmelding til de jeg har kontakt med, samme med mannen.

Skrevet

jeg ringte til pappaen til mini og ønsket han god jul! følte det var helt naturlig. hva sambo gjør aner jeg ikke. han har bare en eks da som er i vennegjengen, så jeg regner egentlig med at han har ønsket henne god jul også.

Skrevet

nei...

jeg hadde lyst til å sende en bursdag/jule melding på bursdagen hans, men gjorde det ikke... føler det blir litt dumt når vi ikke har snakket på 6 år...

like greit å ikke ta opp kontakten :o)

Skrevet

Jeg fikk en god jul melding fra en eks...og da var det naturlig å sende tilbake.. ellers har jeg ikke skrevet noen god jul meldinger til andre ekser i år.. men har pleid å gjøre det før...

man kan jo være hyggelig med ekser og! :)

Skrevet

Har ikke mange xer men sender til pappan til elstemann + eks svigermor og min xsvigerinne. savner familien til xen jeg:) får oxo en liten pakke av x svigermor vær jul, d er kjempe koselig.

Skrevet

Nei, men vi feirer jul med faren til eldstejenta hvert år

Skrevet

Pleier alltid å få god jul melding av eksen, men ikke i år. Så da har ikke jeg sendt noe til han heller. Selv om jeg har lyst....

Skrevet

Nei, dro på julebesøk i dag og drakk kaffe med han og hans fru :-)

Skrevet

Nei, ser ingen grunn i hele verden til å ha kontakt med de 2 eksene mine. Samboeren har heller ingen kontakt med sine.

Skrevet

Nei, det gjorde jeg ikke. Gjorde det tidligere, men i år følte jeg ikke for det.

Skrevet

Nei. Sendte ikke til noen som helst jeg da..

Ikke sambo heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...