Gå til innhold

Liker dere krystall (vaser, skåler osv)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min svigerinne liker det veldig godt, jeg syns det er håpløst gammeldags.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er fint, men har ikke så mye av det nei.

Skrevet

Ja, men ikke for mye. Jeg liker krystallkroner i rette omgivelser.

Vaser i krystall er fint for de er så tunge at de ikke velter så lett :-)

Spesielt krystall fra Murano (Venezia) er fint. Har glass som jeg handlet der, som jeg skal ta frem i dag, det eneste aberet er at de må håndvaskes.

Skrevet

Har en nydelig krystallkrone, ellers har vi ikke så mye. Men det er jo pent, nok.

Skrevet

Ja jeg liker krystall. Vaser, skåler glass osv...

Det er klassisk og tidløst.

Skrevet

Det blir laget mye "håpløst gammeldags" i krystall, men det er mye fantastisk lekkert også.

Gå til en Tilbordsbutikk og se.

Skrevet

moderne krystall er fint, og i det rette miljøet. men kan fort bli for mye. blanding mellom ulike stilarter gjør et hjem personlig, å ingenting i veien for at krystall ikke hører hjemme der også.

Skrevet

Vi fikk seks vinglass og karaffel i krystall til bryllupet vårt. Stilen er helt ren, ikke sånn typisk gammel kjerring, så jeg synes det er utrolig stilig.

Skrevet

ja jeg liker det veldig godt - men jeg liker ikke disse snirkle-blonde greiene.... de er gammeldagse synes jeg også. Har masse selv - glass, skåler osv. - men de er helt enkle :-)

Skrevet

Krystall er veldig mye.

Man kan ikke kalle det gammeldags, det er bare et bedre materiale enn vanlig glass.

Har en del krystall, men ikke mye av det som kan kalles gammeldags, hehe.

Skrevet

Jeg synes det er dritlekkert! Serverte karamellpudding på julaften og hadde kremen i krystallbolle på stett - superfint! :) Vi har Jasper conran waterford krystall vinglass og de er utrolig fine!

Skrevet

Jeg skjønner at krystall er en type glass, og at min kunnskap om emnet er veldig begrenset. Jeg tenker på slike skåler og boller med slipt mønster, fikk til jul og liker det abolutt ikke.

Linker til fine krystallting?

Skrevet

Noe Krystall er veldig fint, i glass og skåler, vaser og sann..

Men liker ikke det med for mye krims-krams på. Streker og mønster på glass og sann, skal helst være enkelt og tidløst.

Det jeg ikke liker er messing, kunne ikke eid en ting i messing om jeg fikk det. Mindre pent!!

Skrevet

Nei, jeg liker det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...