Gå til innhold

Jeg blir gaaaaaaaaaal!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir gaaaaaaaaal av alt rot, støv og ting som ligger rundt omkring!!!

Samboeren min letter ikke en finger hvis jeg ikke ber om det!

Og jeg er dritt lei av å føle meg som en masekråke!!

Før kunne jeg jo bare sprette rundt og gjøre alt på 123.

Og nå begynner jeg å bli såpass stor at det meste er tungt. uke 34...

Jeg har så lyst til at alt skal være ryddig og koselig her i jula!

Sorry jenter, jeg måtte bare få det ut!

Bedre det enn at han får en skyllebøtte:-)

GOD JUL!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedre enn at han får en skyllebøtte!!! ?????????Jeg mener at menn generelt ikke setter pris på alt vi gjør i heimen. De tror at klærne på magisk vis vasker seg selv, tørker seg, bretter seg og legger seg - helt av seg selv - oppi skuffene og i skapet. De tror også at huset ikke blir skittent... maten står plutselig på bordet og hvis man setter seg og leser avisa grundig nok så forsvinner oppvaska....! Så jeg synes at det er en selvfølge at når du er gravid så skal han hjelpe til (egentlig alltid ellers også) - alt han kan. Det gjør mannen min!!!!!!!!!!! Han vet at jeg er sliten og at jeg ikke orker å gjøre det jeg vanligvis gjør og i alle fall ikke i samme tempo. Nå er du gravid - du skal slappe av og kose deg. Fordi du fortjener det;)

Skrevet

Menn ser det ikke på samme måte som oss. Så lenge de har klær på kroppen, rent bestikk, fat osv til å få mat på og så lenge de ikke plages av allergi pga støv, så spiller det ingen rolle. Det er min erfaring. En veldig layed back holdning de har, mens vi kvinner er deres rake motsetning OGSÅ her. Vi er mye mer nøye på rydding, rengjøring og stell av hjemmet.

Skrevet

det er visst sånn de er ja.jeg er i uke 35 og orker ikke å springe rundt å rydde og vaske like mye ¨nå.har 2 små barn å ta meg av også.ser mannen min dette da?nei.han ser bare dataskjermen han.har hatt en del diskusjoner angående dette ja.jeg skal egentlig ta det med ro for jeg ble innlagt med premature rier i uke 33.hvis det er mye rot så får jeg kjeft for at jeg bare sitter på rompa og later meg hele dagen.er mye plaget med bekkenløsning,så får ikke gjort mye uten at smertene kommer.

Skrevet

Skjønner hva dere mener.. For nå har jeg vært helt alene hjemme med to små gutter i 15 dager og jeg har bekkenløsning så jeg homper rundt på krykker. Min mann har vært på jobb hele julen kommer hjem i dag :) gleder meg noe helt vannvittig..

Men min mann er den flinkeste i verden når han ikke er på jobb da. ( han er flink på jobb og da ;) )

når han er hjemme så rydder han vasker han setter i oppvaskemaskin og vasker klær lufter hundene mine. passer på ungene kjører og henter de i barnehagen og handler og lager middag:) Han er så utrolig flink.. Han passer på meg hele tiden og hjelper meg opp trappen og opp av sngen. Spør hva jeg vil ha til middag eller om han skal kjøpe noe godt til meg.. Så det finnes noen flinke menn der ute i verden og..

Jeg elsker han noe vanvittig... Håper deres menn skjerper seg. for når en kvinne går gravid fortjener hun den hjelpen hun kan få...

Skrevet

far til den kommende jenten forventer at jeg skal ta vare på meg selv og klare alt det jeg klarte før jeg ble gravid. Han forventer at en fødsel omtrent skal gå smertefritt og at det ikke kan finnes så mye grunn til å grue seg for dette. Ellers så er det som dere sier, mat på bordet og rene klær og hus må forventes av gravide endten de er har feber, er dårlig eller ikke.. bekkenløsning er ingen hinder på glatt isen, her passer vi på oss selv.. hehe.. Her i huset er det sambo som bestemmer hvordan jeg har det og om jeg fortjener å ta det litt rolig. Så neste gang fam hans spørr meg hvordan jeg har det, kommer svaret til å være " spørr den kommende far, han vet jo dette mye bedre enn meg.."

synes det er rart at det går ann å tenke sånn, eller skal man si tenke så lite....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...