Me&Mine Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Moren min skal feire 50års dagen sin i Italia, hun har bursdag i mai og jeg har termin i mai. Derfor vil de utsette turen til september når babyen er 4mnd. De vil ha svar om vi skal bli med i løpet av julen. Noen som har reist med så små før? Dette er min førstefødte, så jeg har null erfaring. Har sååå lyst å bli med, men vil først og fremst tenke på babyen.
kariuss Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Vi har ikke tatt fly, men har kjørt til tyskland med en ca like gammel baby. Vi tenkte oss faktisk til syden istedet, men fant ut at den varmen var ikke no særlig for de små. Holder jo på å stryke med selv i syden. he he.. Jeg hadde vært mest bekymra for varmen, ellers ser ikke jeg no problem med å dra. hvis det er i slutten av september er d jo ikke så ekstremt varmt i italia som regel da.. men i august er d jo det.. Hva tenker du selv?
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 Jeg hadde reist, uten tvil:=) Du har hele familien rundt deg, og bare det at moren din er villig til å utsette HENNES store dag for din skyld sånn viser at hun virkelig ønsker å ha dere med:) Er det hennes første barnebarn?
Gjest Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 jeg reiste til chile med datteren min når hun var 3 mnd, var en mellom landing også. det gikk kjempe fint, jeg ammet når flyet tok av og landet. og hun sov stort sett hele turen. tror det er lettere å dra med en baby enn en 1 åring som gjerne vil underholdes.. og en tur itl italia tar ikek mange timene så jeg ville absolutt sagt ja til å være med
Me&Mine Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. desember 2008 Mamma var der i september i fjor å da var d sånn ''sommer i norge varmt''. Det blir i slutten av måneden. Søsteren min med tvillinger på 2år skal bli med, og svigerinnen min med ei på 3 og ei på 1år, så hjelp skal jeg nok få. Det blir barnebarn nr 5 Jeg er veldig glad for at hun vil utsette turen, for jeg hadde gledet meg veldig lenge til den Det som er litt av problemet er svigerforeldrene mine, de er så gammeldagse, jeg tør ikke nevne det til dem før jeg har bestemt meg. Får ta meg en prat med sambo i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå