Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Satt å leste i vg eller dagbladet om at nordmenn ofte sender sms med ønske om god jul til sine ekser. Jeg er dessverre av den litt sjalu typen. Har blitt utsatt for mye utroskap fra min eksmann og det har gjort meg mistenkelig. Har ikke vist dette overfor min nåværende samboer, men holdt det inni meg. Har dessverre gjevnlig sjekket mobilen hans i den tida vi har vært sammen. Nå skjer det ikke så ofte. Og jeg er IKKE stolt av det! Hver jul/nyttår etter at vi ble sammen (snart 4 år) har han sendt sms til 2-3 av sine ekser. 2 av damene har han hatt lange samboerforhold til. Den ene var han forlovet med. Jeg har gruet meg for hvert år fordi jeg visste at han kom til å melde dem. Jeg har ikke fortalt han om dette og eksene hans er aldri samtaletema. Bare jeg som får disse vonde tankene. I år har han derimot latt mobilen ligge. Jeg var veldig spent på julaften, men ingenting skjedde I året som gikk har han åsså slettet numrene til 2 av disse eksene, så bare hun som han har vært lengst sammen med er lagret på mobilen hans. Håper han åsså sletter henne snart, men tror det kan bli en stund til. Denne damen har 2 nesten voksne døtre som han åsså har sendt julehilsener til (han var stefar for dem i oppveksten så det er jo ikke så rart) Jeg er kjempeglad for at han har kuttet ut eksene sine HELT. Selv om det bare var uskyldige julesmser så viste det jo at han tenkte på dem. Han har ikke barn med andre enn meg og er en fantastisk stefar for mine to tenåringer. Er glad det går rette veien for oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå