Mille** Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Det skal vi, har invitert folk hit i morgen, så skal vi ut på konsert og dans etterpå. Gleder meg veldig til det, og ungene gleder seg til å overnatte hos besteforeldrene. )
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Vi får ta det som det kommer. Har snakket om å kanskje dra ut en tur i morgen, det kommer ann på om besteforeldrene tar ungene. Jeg har også jobb søndags ettermiddag, så det blir forholdsvis rolig. Vi innviterer vanligvis alltid noen hit 2.juledag, men siden vi kom hjem i natt gidder vi ikke å styre i år. Synes forøvrig det er på tide at vi blir innvitert til noen.
NoDoubt Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 Skal ut med noen venniner i morgen! Blir kanon kjekt:-)
metaMORfose Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 Vi skal ha vennelag i morgen. Ungene reiste på hytta med farmor og farfar i dag, så mannen og jeg har gått lang tur, forberedt mat og gått over med mopp og støvsuger. )) Det skal bli deilig med en skikkelig fest! ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå