Gå til innhold

Negativ test 4 dager før IKM...

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok en test i dag tidlig ...4 dager før ikm....den var like hvit som ett hvitt ark:(

men det er jo 4 dager før ikm,kan den bli positiv til da eller er alt håp ute nå??

noen som har opplevd dette? fått positiv test etter den har vært negativ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt ...

er det fortsatt håp for at testen kan bli positiv?? testet med en sånn quick respons....

Skrevet

Jeg testet negativt med eggløsningstest 5 dager før ikm og positivt på ikm med CB digital graviditetstest:-)

Skrevet

testet negativt med el test?? eller mente du grav test???

hvordan tester man med el test for å finne ut graviditet?? er ikke den alltid positiv da??

Skrevet

Jeg har også Ikm 30.des og testet negativt i dag tidlig...

Men jeg har ikke gitt opp håpet,for vi har jo testet ganske tidlig:)

Tester igjen på søndag tenker jeg,er jo så spennende!!!! :)

Lykke til med videre testing Tingeling27

Skrevet

gøy at vi har ikm samtidig da:)

sambo har fortsatt ikke gitt opp håpet da,men jeg er litt mer negativ nå hehe,men er rett det du sier at vi har testet tidlig:) men syns liksom jeg kjenner litt mensmurringer nå jeg da...så jeg har konkludert med negativ test og mensmurringer...hm...tanta er nok på vei...søren assa,jeg som hadde troen på denne mnd...:(

men krysser fingrene for deg;) lykke til.

hvilken test brukte du foresten??

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Her inne har jeg lest om flere som ikke har testet positivt før opp til flere uker etter IKM. Slik at så lenge ikke mensen kommer, vil det alltid være håp:) Kanskje vi møtes på 1 trimester...iiiiik...spennende detta:)

Skrevet

har du ??

uff ,jeg tror ikke jeg tør å skru opp forhåpningene...kjenner liksom det murrer i magen...skikkelig...akkurat som når tanta er på vei....,men takker for oppmuntringen:)

jeg krysser selfølgelig fingrene:)

så heldig du er som er der inne, håper vi sees der snart:)

Skrevet

Håper det er "gode" murringer du har da og att tanta holder seg langt unna:)

Jeg har tester fra billigetester.no,sånn stav...enn du?

Tenker jeg svir av en i morgen også:) hihi:)

Skrevet

jeg tok en quick respons og den var heeelt blenda hvit ... tenker jeg kjøper en cb i morgen om ikke tanta melder sin ankomst:)

Skrevet

Har du fått testa med en cb Tingeling?

så spennende:) Jeg hadde ikm på 1. juledag hvis syklusen er 28 dager, (den varierer noe mellom 28 og 30 dager). Hvis den er 30 denne mnd. så har jeg ikm idag.. Håper tanta holder seg borte herfra også:)

Tok en test i morgen som var negativ:( Skal teste igje på nyttårsaften før festen, hvis tanta ikke har kommet på besøk! Lykke lykke til, alle sammen!:)

Takk for oppmuntring "nordavind...", så lenge tanta ikke er kommet så er det håp:) Godt sagt!:)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Har ikke kommet inn der enda nei...men håper:) Jeg var ganske sikker på at jeg var gravid helt til i dag morges. Plutselig fikk jeg mensensmerter og mistet mye av håpet. Det ble ikke akkurat noe bedre når jeg tok en test (5 dager til IKM) og den var negativ. Vet jo at det er fortidlig, men bare måtte...heheh....Men så lenge ikke mensen kommer så er det som sagt håp...Selv om det er mindre for meg i dag...Krysser fingerene for oss jeg også:)

Skrevet

nei ,jeg har ikke kommet så langt hehe...jeg er så redd for å bli skuffet igjen...jeg er litt usikker på om ikm er i morgen eller nyttårsaften...så tenker jeg venter til i morgen tidlig med å ta en cb....har ikke fått mensen heller ....?!?!?!hm...merkelig....

det er jo positivt med menssmerter uten mens da nordavind:)

Skrevet

Jeg har også ikm 30. jeg tok en test i går mårrest og tok en i mårrest sånn billigtest.no strips. Begge var svak positiv og magen er oppblåst ser nesten ut som jeg er 5 mnd på vei hehe men tør ikke håpe helt enda..de var så lyse rosa at å...

Skal ta en digital test fra cb i mårra tidlig så får vi se hva den sier...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...