Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 har så fryktelig vondt nederst i magen og i underlivet,vet egentlig ikke hvor jeg har mest vondt..skulle hatt mensen den 19. men ikke fått noe enda...hadde vondt på nesten samme måte en uke ca før den 19. så trodde jeg kom til å få mensen snart da.men nei...tok en g-test den 18,men den var negativ. også på julaften tok jeg en EL-test for moro skyld,og da fikk jeg 2 positive tester. en fra billige-tester, og en QR. og i går var den positiv. men er ikke det litt rart når jeg ikke har hatt mensen enda denne måneden? pleier å ha mensen/og små blødninger nesten opp til 3 ganger i mnd,av en eller annen grunn...vært til utredning hos gyn, ikke noe galt, men fått pergo tabletter jeg skal begynne på når jeg får mensen nå..men får jo aldri begynt på de! kunne ønske jeg var gravid nå,eller får mensen så jeg får begynt på de.. syns dere det er noe vidtsi å ta en g-test til? (den jeg tok sist var fra billige-tester) har så vondt, og er så forvirra...
Misti Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 er det mulig du ikke har hatt el enda? kan jo ta en test bare for og sjekke. jeg har fått spira mi=) kjempe glad=) lykke til du også
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2008 men jeg tok jo EL test julaften og i går..tatt 3 stykker(1 fra billige tester og 2 fra QR)og de var alle positive...kan jo ta en test i dag og,men hvis den er positiv også, det er vel ikke vanlig? skulle hatt TR den 19. Skjønner at du er glad ja,så koselig:)
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2008 hadde vært fint med meninger fra andre også
jobber med saken har klart det Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 kanskje du er gravid?
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. desember 2008 jeg er litt negativ skjønner du..hehe..jeg tror ikke det,selvom jeg veldig gjerne vil tro det,og håper jo selvfølgelig at jeg er det! men hvorfor skulle jeg vært gravid nå, siden jeg har fått pergotabletter av gyn,som jeg ikke har fått begynt på enda...siden jeg ikke har fått mensen! veldig forvirrende det her;) hehe...
ønsker spire 87 Skrevet 26. desember 2008 #7 Skrevet 26. desember 2008 vist du er gravid kan du slå ut på el-tester.. så det kan jo godt henne du er gravid.... så enten er el. veldig sen denne mnd eller så er du gravid:) håper på det siste da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå