Minnie_Moon Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Jeg testet positivt julaften med billigstrimmel og QR, men samboer vil jeg skal teste igjen... Jeg tror han synes det er for godt til å være sant... Vi trodde begge det skulle gå lang lang tid før jeg ble gravid, så at det skjedde i 6.pp var helt utrolig for oss. Men siden jeg ikke har noen særlige symptomer og ikke er så øm i puppene som sist, så er han visst redd det ikke stemmer... Så jeg får bare teste igjen for hans skyld... Nå er jeg jo fri for tester i huset, så må vente til apoteket åpner i morgen før han får det bekreftet. Men da håper jeg han kan la tvilen slippe taket og tro at det er sant!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Jeg vurderer selv å kjøpe flere tester, for jeg syns og at det er for godt til å være sant hehe. Spesielt etter 44 pp... men en positiv test er jo en positiv test. De billigstimmlene er jo like gode som de andre. Er jo faktisk det de bruker på legekontorene...
Minnie_Moon Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2008 Testet jo med quick response rett etterpå også da, så to tester kan vel ikke ta feil... Men siden jeg sa at billigstrimmelen viste en grå stripe helt i starten og QR-testen ikke virket med det samme så jeg måtte dyppe den flere ganger så tror han det kunne være noe galt med de testene... Var jo rart at det skulle være noe galt med begge testene da, og jeg har jo ikke fått mensen ennå... Så jeg blir nesten irritert når han tviler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå