lego Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 for julegavene vi har gitt? Jeg sender melding eller ringer for å takke for gavene vi har fått til jul. Takker også de vi tilbringer julaften sammen med selvfølgelig. Men det er flere jeg ikke får takk tilbake fra. Synes det er dårlig jeg....
alatariel82 Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Enig med deg, det å takke er vanlig, god folkeskikk, synes jeg!
3b@rnsmor-30* Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 ja det er jeg helt enig i! men nå må jeg inrømme at jeg faktisk ikke har kommet så langt enda... til å takke noen av de jeg ikke har sett enda..... men jeg pleier å få takka alle altså!!!!! både de ungene har fått gaver fra og de vi får gaver av.
Trebarnsmamma30 Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 Jeg pleier å takke etterhvert, men vi er alltid invitert bort både julaften, 1. og 2. juledag så da blir det ofte ikke før i romjula..Får MANGE gaver så da takker vi litt etterhvert..de vi feirer julen sammen med takker jeg selvfølgelig på juledagene. Orker ikke sitte på skrive takkemeldinger hele julehelga..
Trebarnsmamma30 Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 Orker ikke sitte å skrive takkemeldinger hele julehelga skulle det stå
lego Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. desember 2008 Jeg hadde nok ikke sendt melding hvis jeg skulle treffe de i løpet av romjula. Men jeg kommer nok ikke til å treffe de alle sammen. Så jeg synes de kunne ha spandert på seg å svare på mld ihvertfall når de får en takkemld fra oss... Er de samme folka som ikke takket i fjor heller, så jeg er ikke veldig overrasket egentlig... Men alikevel litt skuffet.
Trebarnsmamma30 Skrevet 26. desember 2008 #7 Skrevet 26. desember 2008 Enig i at det er frekt å ikke takke i det hele tatt.. er jo greit å få litt tilbakemelding på det en gir, høre om det falt i smak:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 26. desember 2008 #8 Skrevet 26. desember 2008 Nja...jeg har sluttet å irritere meg over det. I min familie takker vi alltid, i familien til mannen min takker de skjelden. Det er bare sånn de er, de inviterer f eks ikke til middag, de lurer bare på hvorfor vi aldri kommer på middagsbesøk. Det forvirra meg lenge, og irriterte meg masse før, men nå har jeg akseptert at sånn er de og nok av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå