Gå til innhold

Øks i leggen!

♥Mie Celine♥Håkon♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bråvåknet og hylte igår natt, og SÅ det sto en øks i benet mitt. samboer våknet og spurte om noe var på gang, og jeg sa, HALLO! ser du ikke det står en øks i benet mitt??? han spurte om det var noe han kunne gjøre for meg, og jeg tenkte: ER DET MULIG??? gjøre? neeida..legg deg og sov du venne, jeg ahr bare en ØKS i beinet!

da LO han!! og jeg våknet skikkelig..... øksa var vekk, men jeg hadde VANNVITTIGE smerter i leggen likevel...

SENESTREKK!!!! fra undersiden av kneet, og helt ned og UNDER foten.. :( hele leggen var steinhard, og jeg kunne ikke røre en millimeter på det... og fy det gjorde så inn i H*** vondt!! så gikk det over..

hele formiddagen igår, så gjorde det vondt å gå på benet.. var støl og sliten i foten, og det verket i leggen.

I natt, så våknet og hadde senestrekk i det ANDRE beinet, helt likt...

og idag, gjør det vondt å gå på BEGGE beina! :(

har det sammenheng med at jeg har vært mye mer aktiv enn hva jeg egentlig har orket? blitt sliten i beina, men har fortsatt med rydding og juleforberedelser og selskaper og sånn.. har jeg overbelastet leggene og føttene mine, så hevnet de seg to netter på rad???

hva kna jeg gjøre nå for å bli bedre i beina mine!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker et kost tilskudd som heter bio-magnesium.Det har en forebyggende effekt på kramper og hodeverk.Det hjelper blodårene å regulere seg.Helt ufarlig. Koster 98 kr på helsekosten for en pakke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...