Gå til innhold

Er det noe på gang?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Da henvender jeg meg til de som har født fra før og vet.. Har FRYKTELIG vondt i magen i dag.. Det er ikke som om det kommer og går - men vondt hele tida på en måte.. (kankje litt i tak, men ikke noe veldig regelmessig) Det sitter nederst på magen og stråler bak i ryggen.. Nesten som menssmerter, men litt mer inntenst på en måte.. Opplever også litt sterke kynnere..

Hva tror dere?? :) Er det noe som er på gang? Er 39 uker i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...vanskelig å si, men for meg høres det ut som om det kanskje er en begynnelse. Eventuelt kan det hende det "bare" er maserier..:)

Du får følge med på om smertene blir regelmessig og vondere, min erfaring er hvertfall at man VET når det er skikkelige rier.

Lykke til :)

Skrevet

Takk for det! Jeg håper i det lengste på at hun kanskje venter en uke til, slik at vi er godt inne i 2009, men det er det nok vanskelig å bestemme selv.. ;)

Ja jeg hører de sier at man VET når riene er der, så da satser jeg på det... Ha en fortsatt flott jul! :)

Skrevet

hei :) jeg har ikke født før, men vi er ca like langt på vei (39+3)

å jeg har hatt det veldig likt som deg i litt over ei uke nå.. det opptar seg mest på natta. men det gir seg jo igjen. hvor lenge har du hatt det sånn? er så spent på om det kan være begynnelsen på noe :) kansje vi har modnet :D

nesten lyst til å ta turen til sykehuset for å spørre om de har muligheten til å sjekke :)

Skrevet

Det er nok en begynelse til noe. Har det samme selv, men ikke regelmessig. Fant frem notatblokka nå og begynner å skrive ned hver rie, de vil jo evt bli hyppigere og kraftigere utover ettermiddag/kvelden. Lykke til. Jeg har termin på søndag- og slimproppen gikk i går morres..

Skrevet

Det kjennes ut til at det mulig blir vondere og vondere.. å kynnerene blir sterkere og sterkere... Så mulig dette kan være en begynnelse på noe! Har egentlig termin 4januar, men om lillegull vil ut nå - så må hun gjerne komme :) Får vente og se.. ta litt tiden osv.. La meg høre fra deg!!

Skrevet

Det skal jeg, du også! Det er så godt å ha noen i samme situv. for stakkars bf er helt nervevrak nå :)

Skrevet

Føler det begynner å "gi" seg litt nå.. :/ Kanskje litt skuffende.. Kan jo være det kommer tilbake med full kraft å men.. Det jeg lurer på er om det trenger å være veldig vondt i starten?? Eller om murring og en merkelig og ubehagelig følelse kan være en start?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...