Gå til innhold

Hvor mange grader har dere i hjemmet deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen min mener jeg har det for varmt når jeg setter ovnen på 25 grader. er dette for varmt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20 er bra for hue:P

har vel rundt 20 grader vi,orker ikke ha d for varmt,da får jeg fort vondt i hodet....

Skrevet

25-30, på badet har jeg ofte 30 grader...

Skrevet

ok, for mannen setter ned gradene på 20 og mange ganger ned på 15 og vår 7 uker gamle gutt har vært forskjølet nesten siden vi kom hjem! synes dette er for kaldt da han alltid er kald på hendene og føttene!

Skrevet

20-22 grader i stuen, kalde soverom og gang, og 25 grader på badet.

Skrevet

nå har jeg satt varmepompa opp på 25 grader,men det er fordi at det er blitt væromslag her,og mye kaldere.

for å klare å få gjevn varme i begge etasjene,så har jeg skrudd opp.

men sånn til vanlig er den på 22 grader.

Skrevet

varmepumpa her står på 23 grader nå.. men det er ned mot -10 på kvelden og natta og da klarer ikke pumpa å holde det så varmt inne. så da vi stod opp i dag var det 19,5 grader inne...

så vi har fyra opp..

vi har stort sett sånn 21-23 grader inne i stua... er det ned i 20 grader sitter jeg ofte og fryser på kveldene....

på sommeren derimot kan vi godt ha 19 og 20 grader i stua og synes det er deilig.

Skrevet

Kan jo nevne at jeg har en liten gutt som krabber på gulvene, men vi liker å ha det varmt .)

Skrevet

ca.22 i stua... Vinduene står åpne på de 3 soveromma og badet er det ca 25 grader...

Skrevet

25-27 :o)

Skrevet

Dere som har 25-27 grader der dere oppholder dere, hvordan greier dere å fungere når det er så varmt? Jeg får helt vondt i hodet, jeg, om det er så varmt.

Skrevet

22 - 25 på stua.

25-30 på badet.

Iiiiiskaldt på soverommene =)

Skrevet

har vinduet oppe også jeg da.. hehe. må ha "frisk luft" hele tiden. Liker å ha det varmt, hvertfall på kvelden.

Skrevet

Har stort sett 20 grader her i huset:)

Skrevet

Har varmepumpa på 22 grader hvis jeg ikke orker å fyre. Nå står den på 20 så fyrer vi litt i tillegg.

På barna sitt soverom ligger det på rundt 20 grader, vårt rom er iskaldt. På badet er det 23-25 grader.

Syns det er ubehagelig og greier ikke å fungere hvis det blir for varmt. kan ha det varmere på kvelden når jeg "bare" sitter rolig og slapper av.

Jeg er også av typen som får vondt i hodet hvis det blir for varmt, både inne og i en bil-da blir jeg halvkvalm i tillegg.

Skrevet

"Normal" romtemperatur er vel 20-21 grader, så pr definisjon vil eg seie at du har det for varmt. Men det er jo opp til den enkelte kva temperatur dei trivs med.

Eg leste ein gong ein artikkel i ei avis om korleis ein kunne rekne ut forventa levealder. Der blei temaet med innetemperatur tatt opp - og vi skulle trekke frå 1 år på forventa levealder, pr grad varamare enn 20 grader ein hadde det inne. Veit ikkje kor sannsynleg det er, men det har hengt seg litt fast i toppen på meg :o)

Vi har rundt 20 grader. Når vi står opp no om vinteren er det mellom 18 og 19 grader, og så fyrer vi opp. Då kjem tempen opp i ca 22 grader, og så lar vi det gå ned til 19-20 før vi fyrer opp igjen. På badet er det noko varmare, i underkant av 25 grader vil eg tru.

Skrevet

varmepumpen står på enten 21 eller 22 grader, og da er det den tempraturen her, ingen varme i gulv eller peisfyring.. er vel litt over 25 grader på badet, og kjøligere på soverommene:)

Skrevet

vi har ca 21-22 grader i stua, noe varmere på badet og litt kaldere på soverommene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...