Cassandra- Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Har fått fødeplass på ullevål og alltid fått god behandling der men i natt ringte jeg da jeg hadde store smerter. Hun mener jeg har omgangssyke og må oppsøke legevakten,hun vil ikke ha min der.. Det jeg sa var at: jeg har kastet opp i ca et døgn,mat og veske fortsatt kvalm romler i magen,tydelige lyder,høres ut som vann som renner.. stikker,brenner øverst og nederst i magen kjennes ut som noen sikklig kramper ved navelen kan hverken sitte,stå el ligge,alt er like vondt Hun sier: er nok omgangssyke,vil ikke ha deg hit så ta kontakt m legevakta... Syns det blir teit å bare si sånn. Særlig da jeg forteller at jeg har slike kramper før i svangerskapet. Har fortsatt vondt og vet ikke om jeg vil ringe sykehuset igjen..
Sofapute Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Hun kunne sikkert sagt det på en litt finere måte ja... men mulig hun ikke vil ha smitten inn på sykehuset? Jeg hadde nok bare ringt legevakten. Influensa har jo kommet sies det. Håper du blir frisk snart! Lykke til
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 Jeg har også hatt problemer med magen i dette svangerskapet. Nå var jeg så heldig at jeg har en tante som er jordmor og som og er nermeste nabo. Jeg snakket med henne om hva jeg skulle gjøre og hun sa at hvis det er smittsomt får du ikke komme inn på føden. Så hunanbefalte lege eller legevakt. jeg gikk og det endte med at jeg ble innlagt på sykehuset på lukket avdeling men alle prøver viste at jeg ikke var smittsom. Sliter fortsatt så mye at jeg får kramper i magen og de provoserer fram sterke kynnere. Ta deg en tur på legevakten for å bli sjekket med en blod prøve om du er smitsom så får du komme til føden for eventuelle andre tester og undersøkelse. men de må utelukke smittefaren førs.. pgr av alle de som skal føde der og alle de ny fødte ungene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå