Anonym bruker Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 Åh, blir helt stressa av slike drømmer jeg. Våkner med dårlig samvittighet omtrent hver morgen, Drømmer jeg er utro med menn jeg kjenner, eller menn jeg ikke vet hvem er. Alt er veldig virkelig, før jeg våkner og føler jeg ikke har sovet et eneste sekund den natten heller... Jeg er sammen med en fantastisk mann, vi har vært sammen i 2,5 år og har det veldig bra. Skal endelig flytte sammen snart og jeg er 100% sikker på at det er han jeg vil ha Men jeg har en nær venninne som er utro mot mannen sin, og jeg får servert detaljer fra hennes dobbelliv, samt jeg har en annen venninne som er single, men har et forhold med en gift mann. Kan det være så lett at jeg lever ut mine venninners liv i drømmene mine? Begynner å bli ganske lei nå...
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #2 Skrevet 31. desember 2008 Vet du, jeg hadde valgt å være mindre sammen med disse utro "venninnene" var jeg deg. De høres ikke ut som godt selskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå