Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 2. feb, men har født for tidlig tidligere (uke 35 og uke 36). Går nå inn i uke 36 i morgen. Har mao akkurat vært høygravid i to dager dersom vi går ut fra at definisjonen er 40 dager til termin, og skulle vel nå hatt magen på det høyeste?

Mener det er nærmere to uker siden den begynte å synke, kan det tyde på tidligere fødsel denne gangen og da tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer litt jeg også forresten, skjønt min mage sank for en stund siden også. Er i uke 35 og har en magefølelse for at jeg ikke går til termin.. eller kanskje et sterkt ønske... er utålmodig og lei nå faktisk.

Skrevet

Hehe, ja jeg må innrømme at jeg ikke ønsker spesielt sterkt å gå mye lenger, men helst et par uker til.. Det blir noe ekstra med å føde prematurt, og det er stor forskjell bare på uke 35 og 36.

Hun jeg fødte i uke 36 fikk kun antydninger til gulsott og måtte derfor være på sykehuset en uke fram til verdiene gikk ned og hun ble kvikkere, mens hun jeg fødte i uke 35 var mye svakere og vi ble på sykehuset tre uker.. De er begge fullstendig friske og uten preg nå da:)).

Så jeg kan godt tenke meg å holde til uke 37 denne gangen, selv om både jeg og jordmor er innstilt på at det kan skje når som helst nå..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...