Gå til innhold

julemiddag

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvem skal i julemiddag idag, og hvem skal ikke? hva skal dere som ikke skal?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi skal! kjører laaangt, appåtil! helt til østfold!

Skrevet

Nei vi spiste julemiddag med familien igår. I dag lager vi hjemme. Søsteren min er her. Men har ikke bestemt meg for om vi skal lage kalkunbryst i dag eller juleskinke med sopp stuing. Valgets kvaler :)

Skrevet

etter tre dager med familiejulemiddager så skal jeg og wirremann på fest...om jeg orker. slitsomt med bim når det er jul.

Skrevet

Vi skal til mamma og pappa :-) Skal spise kalkun...namnam ;-)

Skrevet

slappa av hjemme igår, pinnekjøtt hos mamma idag---

Skrevet

uff, ikke mer enn akkurat svart her, så får jeg tlf om at middagen er avlyst... de har fått omgangssjuka....

Skrevet

Vi skal på middag til mine foreldre, ikke lang å kjøre, men det blir ikke før i femtiden siden mannen jobber idag. Så vi får ikke vært der lenge, men det er helt greit for jeg er fortsatt helt skutt etter julaften hehe.

Skrevet

vi skal på pinnekjøttmiddag hos mine foreldre i ettermiddag.

var på julebrunsj hos dem i går.. begynte å spise kl 12 og kom oss ikke hjem igjen før kl var sju på kvelden... satt bare og skravla og ungene leika.

Skrevet

Vi skal sise rester hjemme:) Litt lei julemat nå, men overlever vel 1 dag til. I morgen skal jeg helt seriøst bake en pizza:)

Skrevet

Skal spise pinnekjøtt hos mamma i dag. Om været ikke blir for ille.

Skrevet

Vi skal ha ribba men skal skjære de opp i mindre biter og steike den litt i panna... LAge en god gryte av de siste restene...

Skrevet

Vi skal spise svineribbe hos mamma og de. Herlig å slippe å lage mat selv :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...