Gå til innhold

Finner ikke EL med cb-eggløsningstester..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syklusen min er på 31 dager. Har testet med morgenurin siden dag 14. Nå er jeg på dag 24 og får fortsatt negative tester. Jeg bør vel ha hatt eggløsning nå vel? Er det best å teste med morgen- el kveldsurin??

Er veldig takknemlig for svar ;0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg kan egentlig ikke hjelpe deg men jeg er i samme båt på et vis.

Er ikke hver mnd man har el desverre så det er ikke sikkert du har hatt el, eller det kan også være at den bare ikke har slått ut. Jeg har ikke peling, har ikke erfaring med el.tester. Har du testet med el-test før da??

Jeg er nå i min 1 pp. Fikk igjen mensen etter fødsel 11.des. Var da nesten 11 mnd siden fødsel. Før jeg ble gravid hadde jeg 28 dagers syklus, men det var med p-piller så det kan jo hende sykulsen egenlig er annerledes. Men jeg går utifra at den er det. Jeg ammer morgen enda så det er godt mulig sykulsen min ikke blir regelmessig på en stund men om den er det regnet jeg med el i går. Jeg begynte å el-teste den 21. Da var jeg på dag 11. Har bare fått negativt hitill. Har en test igjen som jeg skal ta i morgen. Jeg tester også med clearblue på morgenurin. Har aldri el-testet før. Jenta satt på 1.5 mnd etter jeg slutta på pilla.

Egentlig gjør el-testingen med stressa så vet ikke om jeg fortsetter men er så nyskjerrig på om syklusen blir normal igjen.. hehe.. Man blir jo helt tullete i disse prøveperiodene.

Jeg hører noen sier at man bør teste på kveldsurin mens noen sier morgenurin så jeg aner ikke....

Skrevet

Hei:) Jeg vil bare si at forrige gang jeg prøvde med el-tester, og ble gravid, så fant jeg el på dag 10 !! Vet det er veldig tidlig, men jeg bomma altså hver måned jeg også pga at jeg begynte å teste for sent. Nå var ikke min syklus 31 dager da, men likevel. Kan jo være verdt å prøve å teste tidligere? Er så forb. irriterende hvis man går glipp av el hver måned pga det... Lykke til :o) Klem

Skrevet

Takk for svarene!

Jeg testet med cb-eggløsningstester forrige gang også. Hadde 30 dagers sykluser og fikk positiv test på dag 19. Ble da gravid ;0) Så derfor har jeg startet testingen fra dag 14 i to pp nå, men ikke fått noen positiv test. Kanskje jeg prøver å teste fra dag 10 neste pp, hvis jeg i det hele tatt skal kjøpe flere EL-tester?? Blir jo faktisk litt stresset av dem.. Men det var så moro forrige gang da jeg fikk opp egg på testen og visste at nå var sjansen for å bli gravid der ;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...