Spira31 Skrevet 26. desember 2008 #1 Skrevet 26. desember 2008 denne måneden har jeg hatt influensa og kun sex 1 gang i den tiden jeg kan tenke meg jeg var fruktbar...og det noen dager før jeg regnte med jeg hadde eggløsning (har aldri brukt el-tester)... anyway..er nå på juleferie og bare for gøy tok jeg med en billigtest..den tok jeg nå..fikk et innfall rett og slett..og jammen er det ikke en svak strek utenom kontrollstreken..og den kan sees på avstand og det går fint an å skimte farge på den..lys rosa!!! gleder meg sånn til å ta noen andre tester når vi er hjemme igjen!
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 26. desember 2008 #2 Skrevet 26. desember 2008 Da er vi i samme båt da... vi hadde bare sex en gang og det var dagen før EL jeg er nedsyltet i influensa, og skal ikke ha ikm før 30. tok en test i mårrest og den hva positiv en tyn lys rosa strek måtte få gubben og søstra mi til å bekreft at æ ikke så syner... Skal ta en ny test om 2 daga.... Men Gratulere til dæ så langt )
Spira31 Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2008 Hei så spennende! Drister meg til å si gratulere til deg òg! Men klarer du å vente 2 dager da? skal lage en ny tråd nå
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 Nei Klarer nok ikke det kommer til å ta en i morgen tidlig før jeg drar på jobb..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå