Gå til innhold

Nå er jeg bare såå drita lei

Anbefalte innlegg

Skrevet

"voksne" folk som er sykelig opptatt av å sette seg selv i fokus og som ikke gidder å løfte en kvart fjert for å prøve å hjelpe til.

Grrrrrrr knuse hamre hamre kræsj slamre slamre grrrrrrrrrr

Jeg gleder meg fader døtte meg til neste jul hvor jeg bare skal være gjest!

Nå er lista satt.

Sorry, måtte bare lufte ut litt damp her....

God jul!

Og klem da, for jeg er ikke sinna på dere altså :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bang bang bang.... det var tre dører som smalt sammen med dine dører, jeg elsker å smelle med dører, men det best av alt er å kaste store sko ned trappa! Kan anbefales!

God jul fine du! Jeg heier!!!!!

Folk som kommer på besøk, er ofte på hotell, det er litt slitsomt egentlig, men like vanlig som omgangssyka. Jævlig slitsomt, ekkelt og uvelkomment, men akk så vanlig..... også går det over!

:-) Heia familiejul liksom.

" God jävla jul, jävla familj!" åååå den burde du se!! Har du sett den? "livet är en schlager" heter den.... da kan man smile litt!

klem klem klem

Skrevet

Ugh ugh! Jeg er hun som har vært på besøk i to dager nå, men idag hjalp jeg å rydde og med oppvasken altså.... Håper ikke noen smalt med dørene etter meg da :-)

Nei du,- det er lov å smelle og kjefte litt altså,- Jeg har også hatt noen sånne på besøk som sier: Å det er så fint å komme til deg og slappe av for du stresser jo aldri noe. De skulle bare visst hvordan jeg nesten står på hodet før de kommer og etter de har lagt seg og når de har reist.....

Fysj og fy.

Og Stor klem til deg. Jeg heier også!!!!!!

Skrevet

Her har det alltid vært hotell, og av og til blir jeg så drittelei. Da alle gledet seg til jul i rundt meg, kjente jeg at jeg ble litt sur. Fordi julen min er å lage mat til alle, når man har dekt på julefrokostbordet, kledd på unger(mannen er i fjøset), så sitter man mens man spiser frokost og planlegger neste trekk:middag! Mens gjester sitter og koser seg i julekoselig hus med god julemat som hotelleierene har slavet i flere mnd før jul for å få laget, så står man og lager mat.

For meg har det tidligere først blitt julefred begynnelsen av januar, og da føler jeg meg snytt for juledagene!

I år heldigvis har vi bare hatt hjelpsomme gjester, det var kjekt. Derfor har jeg kost meg veldig denne julen!

Skrevet

Denne "voksne" folkemannen var pappaen til barna.

Så kanskje ikke så rart jeg ble litt ekstra sur av å få en gjest som syntes den naturligste tingen i verden var å kommet til dekket bord uten å gidde å gjøre en eneste fis.

Meeen jeg fikk tatt en liten hevn da hihihi

Jeg ble invitert bort dit på nyttårsaften. Og jaggu kom det ikke ei kjerring som gikk rett bort til sofaen og koste seg med ungene. Uten å hjelpe til på kjøkkenet eller dekke bord eller andre spise-borte-ting.

Hahahaha, og vet dere hva?

Han ble kjempesur! HAHAHAHAHA

Ingen fryd er som skadefryden.

For den er ekte ;p

Det trikset med å kaste sko måtte jeg le litt av altså...

For en god ide!

Da får man bråket litt skikkelig liksom.

Skrevet

Jeg liker at du var på besøk på nyttåraften, men.... vil vi feire jul med han noe mer da?? sydentur uten unger annenhver jul, vakke det en god ide? artigere det enn å kaste sko i alle fall, selvom det er en særs tilfredstillende syssel!!!

Skrevet

Det blir nok kanskje en jul til.

Men så holder det tenker jeg :o)

Jeg drar gjerne til syden jeg, bare du blir med hihi

Men det gjør du nok ikke, så da blir det nok til at jeg camper hos mor og far eller bror tenker jeg :o)

Skrevet

Det blir nok kanskje en jul til.

Men så holder det tenker jeg :o)

Jeg drar gjerne til syden jeg, bare du blir med hihi

Men det gjør du nok ikke, så da blir det nok til at jeg camper hos mor og far eller bror tenker jeg :o)

Skrevet

Hikk hikk

Tihi

Skrevet

Jeg br ikke med til syden i jula uten barn nei, det har du rett i :-)

men jeg tror at det er noe jeg gjerne kunne gjort om jeg likevel skulle feriet uten ungene :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...