marvin Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Er det flere der ute som ble helt utmattet etter svangerskap og fødsel? Jeg fødte for snart 7 mnd siden å er fremdeles slapp og har veldig lite energi. Jeg fikk som alle andre masse info om svangerskap og fødsel men der stoppet det. Jeg trodde at når fødselen var over så ville formen fort bli bedre igjen men dengang ei... Er dette vanlig eller har jeg bare vert uheldig?
marvin Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. desember 2008 SHIT trykket lagre 2 ganger,sorry!!!
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 jeg var også utrolig sliten en god stund etter fødselen og dro til legen og da fikk jeg b12 sprøyter og det hjalp veldig!!!mangla masse vitaminer...
MiLady Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 Du kan ikke ha blodmangel? Jeg har født for ca 3 uker siden, og jeg er utslitt, trøtt og har ikke særlig energi. Vil bare sove. Eller du kan ha vitaminmangel. Ellers, har du passet på å få slappet av masse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå