Gå til innhold

Hvor lenge brukte deres baby str.80 i klær?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det lurer jeg også på, min gutt er 9 mnd men har brukt str 80 ei stund, fikk masse klær i str 80 til jul også....

lurer på hvilken str jeg skal handle inn til salget nå i januar.

str 80 er vel 1 år??

Skrevet

å hvilken str vil han bruke når han faktisk ER 1 år?

Skrevet

Datteren min er 22 mnd og bruker fremdeles str 80, men hun er liten for alderen...

Skrevet

Jeg ryddet vekk str 80tøyet da minsta var 3,5 år. Da var jeg så lei det tøyet. men da måtte jeg brette opp 92klærna..... nå er de akkurat passe, og hun blir fire om noen dager.........

Skrevet

Daniel er 3 år nå - og jeg ryddet det vekk for 2uker siden.. :o)

Det var mest bodyer og strømpebukser det da. Også ett joggebuksesett.

Skrevet

Det var da svært så mange svar du fikk fra foreldre med litt små barn?

Har en gutt som ligger litt over snittet når det gjelder høyde, mens helt på gjennomsnittskurven når det gjelder vekt. Vi pakket vekk str. 80 når han ble et år. Spesielt bodyer og pysjer ble for korte. Enkelte bukser og gensere kan fortsatt brukes, mens siden vi har mye fint i 86 velger vi å ta de i bruk, sånn at vi skal rekke å bruke disse en stund også. Heller en fin og romslig bukse i str 86 enn en litt kort i str 80. Str 80 er vel ment frem til 1 år, mens 86 er 1-1,5 år?

Skrevet

Ulrik bruker str 80 nå, han er 11 mnd

Skrevet

Jenta mi er 19 mnd og bruker str 80/86 enda, men hun er litt liten for alderen da, 78cm og 10 kg.

Skrevet

En halv evighet, ser det ut til..

Hun er 16 mnd og bruker fortsatt 80, har akkurat begynt såvidt på 86.

Noen av klærne i 80 har hun brukt siden tidlig i sommer.

Skrevet

Begynte vel å bruke de første klærne i 80 på sommeren i fjor, og hun bruker fortsatt noen klær i str 80. Så det blir 1 1/2 år faktisk! Hun er 2 år og 2 måneder nå, bruker noen veldig få plagg i 80, som er store i størrelsen - men hun er vel ikke veldig stor selv. Reimadressen f.eks. passer ennå i str 80, og pysj fra Janus, en bukse fra Polarn og Pyret, regntøy fra Lindex. Særlig yttertøy passer fortsatt i str 80.

Skrevet

Min gutt er akkuratt på gjennomsnittet i vekt og lengde, og han bruker 80. Tror nok han kan bruke det en stund til, men har noe i 86 som vi har tatt i bruk også.

Skrevet

Gutten min er 9 mnd, bruker str 80 nå. Men han er stor for alderen da.. str 80 er ganske romslig enda, så kan nok bruke det en god stund.. Klær varierer jo endel i str også da, fikk en body til jul i str 86 som var mye mindre enn pysjamasen han fikk i str 80..:)

Jenta mi brukte vel str 80 til hun var godt over året.. hun var mindre da.

Skrevet

Mini brukte nesten ikke str 80 i det hele tatt han. Brukte 74 på sommeren, og når høsten kom så hadde han vokst så mye i løpet av sommeren at vi gikk rett på str 86. (han ble da 1 år i november, så han var en stor gutt.) Så vi hadde ikke så mye i str 80 vi. 86 var litt stort til å begynne med, men ikke alt for stort.

Han er nå 3 år og bruker 104 i klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...