Minnie_Moon Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Jeg vil jo ikke avsløre på en stund at jeg er gravid. Men er jo invitert på en rekke festligheter i disse dager, så nå trenger jeg gode unnskyldninger som ikke avslører meg... Noen av festene kunne jeg gjerne tenke meg å være med på også, men da synes jeg det er ennå verre å finne unnskyldninger... Så alle forslag tas imot med takk!
meg & to små vampyrer Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 Graviditet er en fin unnskyldning;) Ellers kan du kjøre til alt? Si du er syk og ikke orker drikke da?
otilde *14.05.2009* Skrevet 25. desember 2008 #4 Skrevet 25. desember 2008 Kjøp alkoholfri eplecider med champagnekork på polet (50-60 kr), sett i vann slik at etiketten løsner. Deretter tar du en vanlig champagneflaske, setter denne i vann slik at etiketten løsner, og fester den på epleciderflasken. INGEN merker forskjell, selv om korken ikke får originalmerke. Om noen absolutt skal smake, tror jeg heller ikke de merker noe, så fremt de ikke er gode alkoholkjennere. Har kjørt dette trikset i alle mine tre graviditeter - aldri blitt "fersket" :-)
Minnie_Moon Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. desember 2008 Man kan drikke selv om man går på penicilin, så den går egentlig ikke. Si at jeg er gravid... Ja da er jo poenget borte? Skulle holde det hemmelig sant? Og er bare 4 uker på vei. Jeg er sånn at jeg ikke orker at alle skal vite i fall det skulle gå galt... Har opplevd det før, og var veldig tungt å informere omverdenen! Likte det der eplecider trikset :-) Verre når man blir tilbudt drinker og likør hos de man er på besøk hos... Spesielt siden jeg elsker likør, hehe...
meg & to små vampyrer Skrevet 25. desember 2008 #6 Skrevet 25. desember 2008 Ja, det var jo bare en spøk det da vet du:) Folk er så veldig opptatt av alkohol at med en gang man ikke drikker en kveld så er de så nysgjerrige. Sats på det cidertrikset du:)
Minnie_Moon Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. desember 2008 Tenkte kanskje at det var en spøk ja, men vet jo aldri. Mange som mener at det ikke er så farlig å fortelle det selv om man ikke er så langt på vei, som ikke skjønner hvorfor man på død og liv skal holde det hemmelig. Kom på et problem med den cider-løsningen... Jeg festrøyker, og kommer til å få forklaringsproblemer når jeg plutselig ikke skal ut å røyke sammen med de andre... Får kjøpe meg ei sånn eske med tyggegummi-sigaretter og håpe de er så fulle at de ikke legger merke til at det er jukse-røyk, hehe... Det beste er nok å ha en god unnskyldning for ikke å drikke, så slipper man å late som i alle fall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå