Gjest Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Åssen er det med plass i bilen med 3 barneseter? Planen var at vi bare skulle ha 2 barn, men nå som minsten har blitt 4 mnd, har jeg innsett at jeg vil ikke at dette skal være den siste vi får. Ønsker en til om kanskje 4 år. Tror også at mannen min vil ha en til etterhvert. Hvor mye ekstra jobb er det? Har nå en på 3 år og en på 4 mnd, og elsker det!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 Det er masse jobb med tre barn, og trangt i bilen. Men det er det verdt. Blir sikkert ikke like mye jobb og sån for dere om dere skal vente til minste er i hvert fall 4 år. Vi hadde 2 under 5 år når minsta kom. Er 4 1/2 mnd nå Men som sagt det er verdt det:D
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 Masse jobb, trang bil, og hadde jeg visst alt jeg vet nå, hadde jeg sikkert fått henne likevel. Men ikke snakk om at det blir fler. Største problemet er oppfølging på fritidsaktiviteter. To store gutter som sparker fotball, mamma og pappa som og skal trene litt. Det blir mye barnevakt på kveldene om sommeren.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 26. desember 2008 #4 Skrevet 26. desember 2008 Vi har det ene barnesetet foran, for hvis vi har barnesetet bak passasjersetet foran blir det så fryktelig trangt til beina! Er kronglete hvis vi skal ta ut setene hvis noen andre skal være med, men det blir jo lettere når eldste snart får nytt sete, som er lettere å montere =) Jeg synes den største forskjellen er fra 0-1 barn...har man unger er det jobb fra morgen til kveld + litt til uansett, hehe =P Men det er absolutt verdt det! Regner med at vi får nok å gjøre når de etterhvert skal være med på diverse fritidsaktiviteter også... Hvis det er 4 år til dere vil ha neste barn, vil jo de to største være ganske så selvstendige også =) Merker stor forskjell på gutten vår det siste halve året, han har akkurat fylt 4 og klarer seg veldig godt selv nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå