Gå til innhold

Huffamei, juleselskaper og gravid i uke 35

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gledet meg til jula i år for tenkte at da går dagen litt fortere til terminen min. Men har funnet ut at det ikke alltid er like lett å være dannet om dagen. I går da vi satt ved julemiddagen klarte jeg å slippe en veldig høy fis. Den gikk selvfølgelig ikke ukommentert. Men jeg hadde så mye luft i magen at hadde ikke sjans. Men de tok det heldigvis humoristisk. Så senere på kvelden tok bekkenløsningssmertene helt overhånd fordi jeg hadde sitti for mye iløpet av dagen og jeg sto bare å spøy og grein pga smertene. Skulle heldigvis ligge over der vi var så de fikk meg i seng. I dag da vi var i juleselskap hos svigers ville jeg unngå å sitte for mye så jeg satt da vi spiste middag og lå på sofaen da vi skulle ha kaker osv rundt stuebordet. Jeg ble litt kald så de fant et pledd til meg. Og da var det gjort. Jeg sovnet, midt under selskapet. Og de lot meg sove. Huffamei. Men men. Eneste unskyldnigen jeg har er at jeg er gravid. Jeg får bli dannet da babyen er ute og jeg er tilbake til mitt normale meg. I morgen skal jeg kose meg hjemme med manne min og lade opp til neste juleselskap 3. juledag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda, he-he. Håper du klarer å se litt av komikken i det også da :)

Det er lov å være gravid med dertil hørende form da. Sikkert best å hvile ut hjemme litt nå, ja :)

Skrevet

Jeg er 3 dager over termin jeg da, og kunne igrunn hoppet over hele jula i år dersom jeg fikk velge. Har en aktiv gutt på 2,5 år fra før og merker jeg er ganske sliten. Heldigvis har vi ikke lagt planer for en eneste dag, så vi tar det utifra hensyn til min dagsform. :)

Skrevet

Jeg gleder meg også til denne nye meg kan flytte ut, og den gamle vanlige meg endelig kan flytte inn igjen :D

For jeg er utrooolig sliten til tider jeg også, og jeg har enda 6 uker igjen.. sukk!

Skrevet

Syns også juleselskapeligheter har vært ekstra slitsomme i år. Var hos familien på julaften, og med svettetokter, tett nese, hodepine og den sprengferdige følelsen man har, samt at babyen lå så langt nede i bekkenet at jeg trodde hun skulle komme ut og sjekke gavene... så var det koselig, men veeeldig slitsomt. Gleder meg mer og mer for hver dag til hun er ute og jeg får magen for meg selv igjen. Dessuten blir hun så stille og rolig med mye bråk rundt, så jeg ble litt engstelig etter mange timer uten særlig bevegelse.

Skrevet

Har 20 dager igjen til termin, men jeg har skikkelig BL og mild sv skaps forgiftning så jeg får ikk elov å gjøre noe annet enn å se pen ut.

Selvom ting gjøres i slow motion her og ting går i sneglefart og helst sidelengs... Ja så blir jeg supersliten alikevel.

Hadde en hyggelig, men superslitsom julaften som jeg egentlig godt kunne ha skippet i år hadde det ikke vært for min eto jenter på 2 og 10 år.

De er jo elleville og det er jammen meg ikke lett å følge med dem altså..,

Glad det er ett år til neste gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...