Anonym bruker Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Vi har en datter på 3 år og i går kranglet vi, det var vel jeg som startet krangelen som blusset seg veldig opp.Vi har hatt et tøft forhold og i går på dagen så dro han fra oss.Denne jula skulle vi feire sammen med min familie, han sa at han ikke elsket meg mer så dro han og har ikke hørt fra han siden.Uansett hvos mye vi kranglet føler jeg at det ikke er noe grunn for at han dro, jeg ba om unskyldning selv om han også slang mye vonde ord.Vet ikke om jeg klarer å tilgi ville dere gjort det?
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 Dro han på selveste julaften så er det vel han som ikke klarer å tilgi deg ett eller annet og har fått nok. Så om du klarer å tilgi eller ei spiller kanskje ikke noen særlig rolle...
Anonym bruker Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 Hvis mannen min dro, hadde det vært helt greit. Men jeg er i et forhold som er helt uholdbart.Jeg er her bare fordi jeg ikke orker et brudd, merkelig nok. Det er mere arbeid å bryte ut enn å bli. HI, dette her må du kjenne på selv. Kanskje har han noen andre. Kanskje er det bare nok for han, og han orker ikke mere krangling. Noen ganger er det den lille dråpen som skal til for å dra.
Miss Misantrop Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Dette gjorde det vondt å lese. Hvordan går det med deg. Har han kommet tilbake. Håper du har god familie rundt deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå