Gå til innhold

Jaja, da var det bare å vente da..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er snart i uke 34, og på mandag starta det hele med rier og at slimproppen gikk... Dro så på sykehuset og var der til tirsdags kveld. Fikk masa meg hjem med streng beskjed om å sitte/ligge rolig. Jeg får bare lov å gå på do og ellers ta en kjapp dusj..

Skjønner ikke hvorfor jeg skriver dette, sikkert ingen som tror på det engang eller syns det er klaging eller noe slikt.

Men uansett, andre i samme situasjon der ute? Begynner å bli kjedelig å bare være rolig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo være positiv over at du får lov til å være hjemme istede for å ligge på sykehus!?

Du er 34+ uker på vei og har faktisk ikke lenge igjen.

Du kan benytte tiden til å lese og slappe godt av før du går i fødsel.

Selv måtte jeg ligge på ryggen fra uke 17 pga vannavgang.

Inn og ut av sykehuset hele tiden og jeg skal love deg at jeg var glad for at mesteparten av tiden kunne tilbringes på sofaen hjemme.

Fra uke 17 til uke 34+3 hadde jeg knapt nok lov til å bevege meg annet enn på do og raske dusjer.

I tillegg fødte jeg 6 uker fortidlig og fikk et veldig sykt barn, så jeg måtte tilbringe omtrent 3 mnd på sykehuset.

Allikevel er det mange som må være på sykehus mye lenger enn det jeg måtte, og jeg føler sånn med dem.

Det hjelper å tenke positivt istede for å være negativ.

Dessuten har du bare vært i ro siden mandag, og det er fakta ikke alvorlig lenge.

Skrevet

Jeg er veldig glad for at jeg for være hjemme. Jeg mente ikke å klage eller å syte som du tydeligvis tror. Jeg måtte bare skrive noe og få det ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...