tonebf Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Sønnen min er 3,5år! Fikk masse pakker, det ble sånn tilslutt at han ikke åpnet resten for han var for skiten og fornøyd med det han allerede hadde fått... Godt er jo det Han fikk jo så masse fint, jeg er jo kjempeglad for det Men er redd de blir så bortskjemte, tenk om det en jul ikke er så mye gaver osv.... Som min mor sa i går at når hun var liten hadde hun fått en dokke og en dokkevogn. Hadde aldri vært så glad hun! Tidene har forandret seg.... Når jula er over skal jeg pakke ned en del ting og gi til frelsesarmen av ting han har som er så godt som nytt i form av leker, klær, dresser osv Ha en rilktig god jul alle sammen!
FødtMedEnPilleiPanna Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 Det blir mye pakker, og det er jo godt ment. Synes man skal være takknemlig for det, og man bestemmer jo selv hva man gjør med pakkene etterpå. Det går jo også an å ta en prat med familien, og høre om noe kan gjøres annerledes til neste år hvis det er "riktig ille". Man har jo blitt veldig materialistiske med årene her i landet... Jeg synes det var en bra ting å gi endel av tingene han har til frelsesarmen da
^*^Ma85^*^ Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 snuppa mi fikk også veldig mangen gaver i år! det jeg gjorde (og gjør etter bursdager) var å ta bort noen av lekene etter hun var ferdig med å studere de, og la de i boden til seinere! hun trenger ikke hele rommet overlesset i leker, så jeg bytter de ut med andre leker hun har fått i gave med gjevne mellomrom rett og slett veksler. går hun lei en leke, henter jeg en ny i skapet og bytter ut. det jeg merker da er at hun koser seg mer på rommet og lekene varer lengre, med tanke på flere barn!
camilla^ Skrevet 26. desember 2008 #5 Skrevet 26. desember 2008 Her fikk ungene faktisk en god blanding av fornuftige og ufornuftige ting. Har hatt noen virkelig kreative sjeler i år som har gitt oss gaver. Alle 4 unger har gått rundt med flaske-veske med cola i, i hele dag. Tror igrunn det var gaven som var morsomst. (mormor som har strikke og hekle dilla) 2 unger som var så lei av å åpne ullsokker igår, men idag har de vært veldig fornøyde over de. Spørs om de blir tatt av beina de nermeste ukene. Vi hadde veldig mange pakker å åpne, men ungene gikk ikke lei. Såpass mye forskjellig. Men det morsomste er at hun eldste på 11 er så sur over at hun ikke har fått samme DS spill som de tre andre, pet shop. (vi måtte da skjønne at hun liker barnespill...... og hun som klager på at mine DS spill er for barnslige. Barn er ikke enkle å forstå seg på. men veldig morro å se henne prøve å overtale de tre andre til å låne henne spillene.................
TøffiTrynet☠ Skrevet 26. desember 2008 #6 Skrevet 26. desember 2008 Det ble mange gaver på mine to gutter på 1,5 og 5,5 også... Men det de nok ble mest glad for var en liten leke-traktor (minstemann), og hjemmestrikka blånisse-votter (størstemann). Han har nå sovet med vottene på seg to netter på rad... Søte gutten min!!! God Jul til dere også.
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 26. desember 2008 #7 Skrevet 26. desember 2008 fikk masse barna mine og, men datteren min be mest gla i den pakken hun fikk med lefse skal ikke mye til nei, elsker disse lefsene hun.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå