Gå til innhold

Symptomer noen??


Gjest

Anbefalte innlegg

Kjeder meg litt så tenker å ta en runde å se om det er noen der ute som har noen symptomer allerede?

 

Lurer også på om det er andre som slet med kvalme med nr 1 men ikke med nr. 2 - eventuelt når symptomene slo til ?

 

Har selv ingen symptomer enda annet enn ømme bryst - skulle innimellom ønske at jeg fikk noen bare for følelsen av å være gravid :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner litt tyngdefølelse og ømhet i brystene. Var veldig lite kvalm med nr 1. Hadde symptomer som vind rygg og bekkenplager, hyppig vannlating og halsbrann. Men det var jo mest på slutten av svangerskapet. I begynnelen var det svimmelhet og ømme pupper som jeg merket best.

 

Er 23 kg lettere nå enn sist jeg ble gravid, så håper på et litt lettere svangerskap...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har "mensenvondt" og "må på do" nesten heile tida. Litt kvalm innimellom, men mest når eg er svolten. Er trøytt og sliten, men gler meg utruleg mykje til september! I mars er det ti år sidan sist eg fødde.. Gruar du deg til fødselen? Det gjer eg- hadde ein traumatisk forrige gong. God kveld:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var jo ikke bra. Håper det går bedre denne gangen. Jeg er nok litt rar, for jeg gleder meg til fødselen. Selv om jeg vet hvor vannvittig vondt det er. Gledet meg sist gang og, men da visste jeg jo ikke hva jeg gikk til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan kjenne meg igjen i det :)

 

Jeg gruer meg ikke til fødselen, men husker fremdeles hvor ufattelig vondt det var. får en bitteliten påminnelse om det hver gang jeg kjenner mensmurringer.. ( selv om det ikke er noe i forhold til fødselen)

 

Men så lenge kvalmen melder pass så er jeg fornøyd foreløpig ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mensmurringer,tunge/ømme bryster... hadde kjempe vondt i hodet hele forrige uke. Blir veldig fort sulten.. Også er jeg kjempetrøtt! Men synes det er gøt å ha symptomer egentlig,for da vet jeg at det er noe der;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste symptomene jeg har er: av og til mensmurringer, ømme pupper, fortere sulten og går på do oftere. Har enda ikke merket noen til trøttheten eller kvalmen ena... Nesten så jeg ønsker meg det, bare for å føle meg mer gravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en del symptomer en uke etter el, det har jeg hatt de gangene jeg har vært gravid før også. Vært svimmel, hatt ømme bryst og store mørke areola. Var derfor jeg tok en tidlig test også, pga symptomer. Men nå har jeg nesten ingen igjen. Ikke ømme bryst lengre, areola har normal størrelse, men de er kanskje litt mørke? Har litt mensmussinger av og til, men mye mindre og svakere enn i forrige uke. Har og vært plaget av at jeg fryser mye på kveldstid, men det gjorde jeg ikke igår... hvor blir det av symptomene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt bli uggen. Går rundt og føler at jeg må spy, men har bare brekt meg en gang. Men jeg klarer fint å spise, selv om jeg er uggen... mat mat mat! Merkelig hvordan kroppen blir.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin ca 6 september! noen andre?? :)

 

Jeg kjenner kun stikkinger nederst i lysk området, ellers ingen kvalme, trøtthet eller ømme bryst..

 

Ønsker meg jo litt mer symptomer!! Men de kommer vel fort nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk utrolig ømme bryster kanskje en uke etter eggløsning, testet positv veldig tidlig også..alerede den 20.12..ventet ikke mens før 23/24:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har litt ømme bryst(kjennes ut som jeg har melkespreng),må på do ofte,litt humørsvingninger og er litt kvalm av og til:)

 

Men nr 1 var jeg kvalm konstant:( men er heldigvis ikke det nå!:D men håper jeg får flere symptomer snart,slik at det går skikkelig opp for meg;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei !

Jeg kjente ømme bryst etter bare en uke. Det var tidlig syntes jeg. Synes å merke en liten kul nederst på magen allerede også,og det vil jeg ikke ha noe av....Hi hi. Dette skal holdes hemmelig en stund til. Er 5+5 på vei.Er også trøtt som ei fille. Orker ingenting,helt uten tiltakslyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Ingen ømme bryster eller kvalme.

Litt vondt i magen hver dag, og fryktelig vondt i rumpa/nederste del av ryggen hver kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er veldig fersk. 4+2, og kjenner ikke noe annet enn vanlig før jeg skal ha mensen, det er bare det at det ikke går over. :) Altså: ømme pupper og murringer nederst i magen.

Blir fort rørt da, og ler. :D

Vi er vel en del her som kanskje føder på 09.09.09 Ville ikke det vært kult!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat 5 uker og i dag merket jeg for første gang at jeg var KVALM! og sulten! Må spise ca hver 3 time for å ikke bli spy-kvalm! Og kaffe smaker ikke godt lenger :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

større pupper, og ser areola er blitt mørkere i kanten. ellers ingenting. eller, var kvalm og holdt på å spy i morges, men godt mulig jeg hadde gjort det uansett, siden det var pga surnede mandariner som stinket i søpla :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Fikk ekstremt ømme bryster ca 1uke etter eggløsning. Var nesten slik at det var vondt å ha på bh tilogmed. Men merket også tidligt på kroppen at jeg var gravid. Merket at noe var annerledes;)

Blir også enormt kvalm om kvelden og hvis det går lenger enn 2timer mellom hvert måltid. Og jeg er bare i uke 5..hvordan skal dette gå;)

Noen erfaringer?

Vet noen noe om d er "farlig" å trene hardt i 1.trimester?

Er ekstremt aktiv til vanlig og trener både håndball og spinning ca 4-5ganger i uken....bør dette trappes ned?

 

Hilsen første gangs fødene!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare ømme pupper og mensvondt, skikkelig stikking i underlivet, men varer under et min så merker jeg det ikke på noen timer. merkelig.. Men ellers er jeg i fin form..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært kvalm i 3 dager nå. Deilig å endelig ha symptomer :-) Hjelper med farris og eplejuice blandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har termin ca. 6. september, men jeg skjønner ikke en ting: De andre her inne er 6 uker på veg, mens jeg er bare 18 dager på veg, jeg vet når jeg hadde eggløsningen, nemlig den 16. desember, og jeg er helt sikker på at jeg ble befruktet den 17., altså dagen etter at jeg hadde selve sexen. Men da er jo jeg bare 2 1/2 uke på veg??? Og vi har regnet på det, og etter regnemetoden har jeg termin 6. september.... Skjønner ingenting, jeg.... Noen? Hadde første dag i siste mens 29. november.

 

HJELP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er virkelig forvirrende å finne ut hvor langt man er "på vei" altså! Tok en stund før jeg skjønte noe av det selv med førstemann. Men altså, man regner fra første dag i siste mens. Altså er du ganske så nøyaktig 5 uker på vei idag. :) selv om spira i magen bare er 2 1/2 uke gammel, så regnes svangerskapet fra siste mens.

 

Vet ikke om det var noe enkel forklaring, men prøvde så godt jeg kunne iallefall :) God kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...