Gå til innhold

Noen som får for mange gaver her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får så masse gaver at det er helt vilt..sitter i timesvis å pakker opp, eldste på 3 år ble lei av å pakke opp etter noen få pakker, orket ikke åpne flere.. hun åpnet ca en brøkdel av gavene sine i går..

Fikk masse flott da, kjempekjekt det, men synes det er feil at små barn skal bli så overlesset av gaver at de nekter å åpne flere..

Har ingenting med utakknemlighet å gjøre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er det dere får alle disse gavene fra? Jeg hadde ikke det problemet da jeg var liten, snarere tvert i mot, vi måtte dra det ut litt så det ikke skulle bli ferdig for fort. Ikke har vi det problemet med barnet vårt heller. I år tror jeg hun fikk kanskje 15 gaver.

Skrevet

Er ikke slik at de sitter i flere timer men det er nok gaver ja,i år unnlot vi og kjøpe til en del selv og ga julekort istede:) fikk gaver til barna likevel og det er jo koselig da.

Vi feirer julaften hos besteforeldrene og deler da opp gavene i 2 puljer,

de får halvparten under jule treet om morningen(julenissen kommer først om natta og deler ut litt så på kvelden) så tar vi me resten som deles ut om kvelden av julenissen.

Da får barna bedre tid til og se over de tingen de får!

Skrevet

Synes 15 gaver er et bra antall jeg da...

Skrevet

Er ikke 15 gaver til et barn bra?

Skrevet

Men tenk når en da er en familie på 4, og gjerne får 15 gaver hver.. blir 60 gaver det..

Skrevet

Hva med å åpne litt når dere står opp, og spre det utover dagen? Så blir det ikke alt på en gang, det skal jo tross alt fordøyes også for et lite barn..

Skrevet

Her og ble det nesten for mye, vi har to barn.

Den eldste fikk nok og ble sittende å leke med en ting i et hjørnet størsteparten av kvelden, og den minste satt med papiret og koste seg.

Netse år kommer vi nok til å konkretisere ønskene litt mer og heller be om at folk spleiser.

Vi ga gavene våre om morgenen, men jeg syntes ikke noe om å fordele det utover hele dagen heller. Da blir det jo aldri ro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...