Gå til innhold

Ho ho ho

Anbefalte innlegg

Skrevet

Riktig god jul alle sammen.

Nå har jeg vært fraværende ganske lenge, og jeg ser det er på sin plass med gratulasjoner både til Maud og Dritgrei.

Håper dere hadde det finfint på dagen deres.

Vi har hatt fullt opp med oppussing og utbygging nå i førjulstiden, men nå ser vi lys i den mørke tunellen:))) Nå sitter jeg og skuer utover min nye, store stue. Deilig er det!

Som regel er det mye fart og armer og bein på meg, men jeg har aldri (!) stresset i førjulstida. Dette har heldigvis blitt opprettholdt denne jula også, tross oppussing.

Kanskje det har noe med at jeg ikke er så veldig opptatt av syv slag og hovedrengjøring??? Mulig det. Men vi har bakt pepperkaker, og det er jo det som er gøy og viktig for storebror. Lille Smulte bryr seg førøvrig døyten om pepperkaker, bare hun får spise litt deig, så er hun fornøyd:o))

For aller første gang har vi vært alene i julen, for jeg jobbet dagen på julaften og første juledag, og jeg må si at det var veeeldig koselig å feire jul sammen min lille, gode familie.

Håper dere alle, fine damer har hatt en fortreffelig jul og fått senket skuldrene og kost dere skikkelig med familiene deres.

God juleklem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med ny og fin stue, og gratulerer med at du klarer å la være å stresse! Jeg har heller ikke stresset, men har kost meg med å bake. Rengjøringen har vi delt på og den er ikke mer enn vanlig helgerent, og det går helt bra, syns vi :-)

Vi har hatt en fin-fin julefeiring så langt. Julekvelden var vi hjemme med oss selv. Startet med familiegudstjeneste i kirka og fortsatte med god julemiddag. Ungene koste seg og vi hadde det fredelig og koselig. Minsten brydde seg lite om pakker og slikt, men syns julepynten i vinduskarmen er gøyest. Vi har laget et vindu (i ståhøyde for han må vite) som det bare er sånne småting som pynter litt og han kan leke med. Det har vært vellykket, for treet og den andre pynten får rett og slett nesten fred for nysgjerrige hender. Det ble litt pakkeåpning på han og så la vi han og ordnet resten bare med de store.

1.juledag feiret vi hos svoger og svigerinne, med deres to små og farmor og hennes søster. I dag har vi vært hos min bror med familie. Der var vi 25 stk. med smått og stort.. Koselig for store søskenbarn og treffest av og til...

Nå er vi hjemme igjen og koser oss med brettspill og data. Og så gleder vi oss til hverdagsfri i morgen der vi kan ut og ordne og jobbe litt rundt dørene.

Julefri er helt flott!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...