Gå til innhold

Mye mas om disse gavene... Her er mer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

"ungen min fikk ikke..."

"ingen kjøpte det xxx ønsket seg"

"fikk bare klær"

Bla bla bla bla...

Hva er det egentlig med folk a?

Er dere så utrolig teite og bortskjemte at det er s¨ånn det er?

Jeg tror jammen jeg blir litt nervøs for å kjøpre gaver til venners barn og slikt snart jeg!

Så fortell meg, er det noen som er bare fornøyde med julen eller er alle sånne sutrehøner her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er veldig fornøyd jeg :) pjokken fikk klær og masse leker - eneste jeg reagerer på er hvorfor pappan til hver jul og bursdag må kompensere (han har ikke sett ungen på over 2 år) med gigantiske gaver, og da mener jeg størrelsen. de er enorme.

fikk tom gave av moren til kjæresten min (både jeg og sønnen min)

fikk ikke gave av pappa (øk.probl. for tiden), men klager da ikke på det :) han ga meg en kjempeflott 30-årsgave i november.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Vanligvis aldri fornøyd, folk kjøper ting jeg ikke liker, og jeg ber dem ofte om å ikke gjøre det. Men i år fikk jeg jo faktisk så mye fint at jeg ikke tror det selv. Ting jeg faktisk likte. Men ellers må man jo sutre litt, er the true spirit of christmas det.

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med julen :)

Hadde en fantastisk feiring med god mat og trivelige mennesker. Gaver var det nok av, og alt var veldig velkommen :)

Har to gaver som må byttes (pga to like ting, og feil størrelse), men tar det piano.

Slapper av nå, og kjenner jeg fortsatt er litt "full i magen" etter gårsdagens herlige måltid.

Deilig, deilig jul.... :)

Skrevet

Jeg er strålende fornøyd!! :)

Supersnuppen vår (1 1/2 år) fikk ingen leker, bare masse deilige klær! Mest tynn kjøpingsull og tjukk hjemmestrikka. Også fikk han noen herlige bøker og penger! :)

Kjempeflott, for da slipper vi å bruke masse penger på dyre ordentlige (viktige) ullklær, og småen slipper å vasse i leker! - og vi kan bruke penger på å plukke ut noen ordentlige leker som passer han.

Vi voksne har fått kjedelige "voksenting" - ikke én eneste ting vi kommer til å gjemme i et skap! (sengeklær, sokker, kjøkkenutstyr, kremer, penger o.l.)

En perfekt fangst i år også! :)

Skrevet

Så hyggelig å se at noen andre også er så fornøyde:)

Her er også alt bare supert, vi har koset oss, spist nydelig mat både i går og i dag, hatt familie på besøk og hygget oss sammen med dem, osv osv..

Jul er en deilig tid for masse familiehygge!

Og gavene, helt nydelige!

Hjemmesydd tøy til den eldste, et herlig pledd til den yngste, noen få leker som var midt i blinken og ikke minst masse supersøte klær!

Og vi "store" fikk både penger til å handle til oss selv og noen praktiske duppeditter, som ildfast form i serien jeg samler på:)

Jeg er så utrolig takknemlig for alt vi har:)

Skrevet

jeg e ganske fornøyd jeg:) vi ønsker oss ikke så mye leker til snuppa på 16mnd siden hun har det men noen lærerike leker, 3hjulsykkel og hello kittybord+stol.. hun fikk 3hjulsykkel å et par lærerike leker pluss bordet å stolen;) resten klær og fornuftge ting:) syntes det e supert.. hun fikk også klær som vi likte og fornuftige ting som kopp,fat,skål å eggeklas(det var samme sett med ku på, kjempe fint) så fikk hun et annet matsett pluss 2skjeer i forskjellige str,gaffel og kniv. fornøyd med det jeg fikk også.. fikk litt klær, fint smykke å øredobber av sambo så fikk vi en del ting sammen... de gavene jeg likte best var de snuppa hadde laget i barnehagen, en kjempe fin kopp hun hadde malet på å et bilde hun hadde malet med håndavtrykk.. hadde ingen anelse om at de hadde laget noe før jeg fikk det med hjem å har gledet meg kjempe masse i nesten en uke for å åpne det..

Skrevet

kjempefornøyd jeg :-)

jeg fikk klær, penger og gavekort, akkurat det jeg trengte :-)

Ungene fikk nesten bare klær!!!!! GENIALT! er jo alene med to små så går en del penger på klær. Nå har jeg klær i laaaang tid :-) HERLIG :-)

Jeg fikk alt jeg ønsket til meg og ungene :-)

Skrevet

Jeg la ikke inn innlegget fordi jeg er en sutrehøne vedrørende det med klær til jul. Det er vel lov til fortelle om forventninger som ikke alltid blir innfridd, og at en kan lære av det. Jeg synes sønnen min taklet det veldig bra at han fikk klær i nesten alle pakker. men han hadde jo ikke trodd det på forhånd.

Jeg synes heller det er du som er teit med ditt innlegg.

Skrevet

jeg er veldig fornøyd med gavene både jeg og ungene og sambo fikk..;)

men jeg reagerer litt på en ting...sambo har en lillebror på 18 år..og en på 15... han yngste fikk snowboard med alt tilbehør og i tillegg fikk han en allværs jakke. så ikke hvilke merke det var.... men garantert en dyr en... han på 18 fikk en skjorte og en bunke med penger. var sikkert 1500-2000 der minst....

så får sambo en skjorte og genser fra h&m... har vel kostet 400-500 kr kanskje... kan ikke skjønne at man kan gjøre så stor forskjell på barna sine jeg.... ?? skal sies at de er halvbrødrene da.... men er jo uansett urettferdig syns jeg....

men fornøyd med gavene vi fikk er jeg

Skrevet

jeg og snuppa er storfornøyd med alt ved julaften i år :D hun fikk omtrent like mye av leker og klær, lekene var perfekt for henne og klærne var riktig str og midt i blinken for hennes bruk! jeg har ikke fått noe jeg trenger å bytte eller glemme i et skap :D

eneste ønske jeg ikke fikk oppfylt var jul sammen med mannen min, han er bortreist på jobb...

Skrevet

roxanne; det med klærne var mer myntet på innlegget på anonym, så ikke ditt før nå når du nevnte det, har nemlig ikke lest hele skravlesiden i dag.

Skrevet

Jegertrøtt: har dere barn? det er vel en selvfølge at dere får mindre da hvis de kjøper til barnet/a deres også?? regner ikke med at han på 15 og 18 har barn enda?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...