Jolina<3 Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Er det noen som fortsatt ikke har fått noen symptomer enda.. eller når evnt fikk dere kvalmen, brystsmærtene osv??
Gjest Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 har hatt ømme bryster siden el, men nå kjenner jeg det ikke like godt som i begynnelsen¨- er rundt 5 -6 uker på vei. Ellers ingen symptomer annet enn kanskje mye luft i magen og følelsen av at noe "skjer" inni meg.. I mitt første svangerskap slet jeg volsomt med kvalme de første månedene, så hver morgen er jeg redd denne skal dukke opp - men på den andre siden hadde det vært greit om det dukket opp noen symptomer for å vite at jeg virkelig er gravid. Er det andre der ute som var kvalmen i 1. svangerskap men ikke i andre??
Minnie_Moon Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 Er bare 4+1 i dag, så er vel ikke så rart at jeg ikke har noe særlig symptomer. Har litt tyngdefølelse i brystene og kjenner en smule ømhet, men ikke ikke sånn at jeg kunne trodd jeg var gravid, hadde jeg ikke tatt en test...
Jolina<3 Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. desember 2008 Aha, er ca 5+6, men føler ingen kvalme, bare såre brystknopper.. som faktisk har blitt værre.. glad for det egentlig. Kanskje det virkelig er noe som skjer:P Hadde MA for 4mnd siden, og merket det VEELDIG sent, var ikke kvalm da heller men veldig ømme bryst. Så kan tryght si jeg er ganske engstlig. Håper egentlig på symptomer snart hehe:P Angrer sikkert på at jeg ønsket det når de først kommer:P
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 25. desember 2008 #5 Skrevet 25. desember 2008 jeg har overhodet ingen symptomer! er småkvalm om morgenen, men tror hele tiden det kan være andre årsaker. blir engstelig på samme tid som jeg sikkert bare skal være glad til:) venter liksom på å dra på kontroll og få beskjed om at "her er det ingen baby". hehe:p mange tanker som surrer i hodet på gravide ja:)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 26. desember 2008 #6 Skrevet 26. desember 2008 Jeg har symptomer som kommer og går. På det værste har jeg veldig ømme bryst og veldig vondt i livmoren. Men på det beste kjenner jeg bare at noe skjer der nede, ellers ikke noe. Er litt kvalm idag men det kan være fordi jeg er trøtt...
ble_mamma_6august 09 Skrevet 26. desember 2008 #7 Skrevet 26. desember 2008 jeg trodde jeg var så øm i brystene pga at jeg skulle ha mensen.. men var visst gravid :-0 fikk det litt før 4+0.. men det har gitt seg nå er nå 7+4 men ikke lengt etter symptomer, de kommer tidsnok..
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 26. desember 2008 #8 Skrevet 26. desember 2008 hei.. jeg er 5+1, og har bare litt ømme bryster innimellom..dde føles litt tunge hele tiden..tisser litt oftere,og er trøtt..zzzzz... kvalmen kom i uke 7 med nr 1, men jeg håper virkelig jeg slipper denne gangen...selv om det er litt betryggende med sterke symptomer;-) var gravid i sommer ( mistet i uke 12), og hadde symptomer da( ikke kvalm), men hadde en skikkelig dårlig følelse..vanskelig å forklare.nå føler jeg mer at det skjer noe inni meg;-)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 26. desember 2008 #9 Skrevet 26. desember 2008 ...glemte å si at jeg er fryktelig oppblåst i magen, ser ut som jeg er er 5 mnd på vei;-0
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 26. desember 2008 #10 Skrevet 26. desember 2008 Jeg er enten 8+4 i dag, eller 7+2, og har sånn ca ingen symptomer. Har litt ømme bryster, av og til bittesmå stikkinger nede i magen, og veldig trøtt. Men hadde jeg ikke visst at jeg var gravid, hadde jeg ikke tenkt noe videre over det. Var til ul før jul, ca 5-6 uker, og så et bankende hjerte! Men pga at jeg ble satt hele 9 dager tilbake, skal jeg på ny ul 5.januar.
Miss Impatient Skrevet 26. desember 2008 #11 Skrevet 26. desember 2008 Jeg begynner på min 9 uke i morgen, og er kvalm døgnet rundt! Kvalmen begynte for et par uker siden. Har også myyyye luft i magen og veldig mageknip. Ellers er jeg konstant trøtt, har humørsvingninger og ømme pupper, og disse symptomene kom for ca fire uker siden. P.S: Er det forresten som kjenner til Afipran? Jeg fikk de på resept mot kvalmen, men er litt nervøs for å ta de, for jeg har hørt man kan bli veldig trøtt av de.... Har en liten sønn å ta meg av og da er det ikke noe særlig å bli enda trøttere enn jeg allerede er...
Jolina<3 Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 26. desember 2008 Hmm har mye luft i magen til tider jeg og. Stikninger i livmora i det siste, så jeg håper det er et godt tegn på at spira vokser seg stor og sterk nedi der^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå