Lotte82 Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 tror jenta mi har fått munnsår..griner når hun skal spise.merket det i kveld da hun skulle få kveldsmat. har merket at hun sikklet en del tidligere, men tenkte jo ikke på munnsår da..stakkars...kan det komme av mandariner ? har ikke spist kjempemange av de heller....må sjekke henne i morgen . ikke lett sjekke inni munnen på en 2 åring... noen tips så kan lindre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå