Gjest Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Lydia sover på teppe her i sofaen ved siden av meg, pappaen lager taco.. Orket ikke pese bort til svigers i dag, snuppa er så liten.. så da ble vi hjemme.. deilig!
1.gang84 Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 sitter hjemme med sykt barn.... falsk krupp på søndag.. hoste hele uka og feber i kveld.. hadde tenkt meg ut for første gang siden fødsel i morra (5 mnd siden) men ser faretruende ut som jeg må avlyse barnepika (min søster) og være hjemme..... snufs....
Lotte82 Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 slapper av her etter middag hos svigers
SuperGlad Skrevet 25. desember 2008 #4 Skrevet 25. desember 2008 jeg slapper av på sofaen til pappa, tven står på å jeg spiser fenalår å drikker Baileys :-) Ungene sovna 8.... Livet er deilig :-)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. desember 2008 #5 Skrevet 25. desember 2008 Slapper av i sofaen =) Hatt svigers, mamma og pappa på middag i ettermiddag! =)
ifie Skrevet 25. desember 2008 #6 Skrevet 25. desember 2008 Nå ligger vi utstrakt på hver vår sofa med tepper og joggebukser. Øl/brus, klementiner, sjokkis og konsert dvd/internettsurfing. Snuppen sover og jeg gleder meg også til å krype under dyna. I morra skal jeg sove lenge og våkne opp til bursdagen min!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå