Gå til innhold

sove på siden- 8 uker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er så mye snakk om at alle babyer skal sove på ryggen,men datteren min på 8 uker sover best når hun ligger på siden.. gjør det noe at hun ligger slik? hun har kolikk også og det virker somhun er mest rolig i denne stillingen..

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

vet ikke annet enn at minsten her sov på magen i 6 mnd, omtrent... men de skal vel helst ligge på rygg vel..

Skrevet

Du må gjøre det du synes er best for henne. Mine unger har bare sovet på siden fordi de sov bedre da. Bare husk å bytt på hvilke side hun ligger på ellers blir hun skjev i hodet.

Skrevet

Minsten her sov på siden fra dag 1 han, og det var barnepleierne på sykehuset som la han slik. Han var plaget med litt kvalme etter fødselen, og da var det best for han å ligge på siden. Og når vi kom hjem fra sykehuset var det ikke snakk om å ligge på ryggen i det hele tatt. Han har forøvrig etterhvert blitt en "magesover". Begynte å legge seg over på magen da han var ca 5 mndr.

Legg babyen din på siden hvis hun sover best slik, men legg henne på høyre og venstre side annenhver gang, slik at hun ikke får en favorittside og blir skev i nakke/hode.

Skrevet

Min lille har alltid sovet på siden. Hun gjorde det samme i magen for jeg sov på ryggen hele svangerskapet og hun med rompa til høyre for meg :) Det er fremdeles favorittsiden hennes. Men sier som en annen, husk å snu barnet. Lille ble litt skjev en tid og måtte "rettes opp" igjen hehe

Skrevet

min ble født med fostervann i lungene og sov på siden fra starten av slik at han lettere skulle kunne få det opp. og når han var ferdig med den biten så var jeg fremdeles et nervevrak (noe som jeg stort sett var det første halve året med alt) og derfor sov han alltid på siden.

men vi vet jo alle at "min gjør det så derfor er det greit" ikke alltid er en genial ting og følge.

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...