gordingoingslim Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Bor i Oslo og lurer på hvilket sykehus dere skal velge å føde i/ dra på ultralydsundersøkelse? For det er sånn at det er fritt sykehusvalg så langt det lar seg gjøre, ikke sant?
Gjest Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 Ullevål igjen. Veldig fornøyd sist, med både føden, intensivavd. og barselshotellet
AdrenaLine Skrevet 26. desember 2008 #3 Skrevet 26. desember 2008 Det blir Riksen på meg... Har nå sjekket med alle venninner som har født og jeg har ikke hørt en negativ ting om riksen. Det eneste er evt at man ikke får alenerom. Ullevål har jeg hørt både og om så derfor velger jeg Riksen. Har hørt mye bra om ABC på Ullevål da, men siden det er første gang for meg vil jeg ha vanlig barselsavd. Lykke til i valget
J -76 Skrevet 27. desember 2008 #4 Skrevet 27. desember 2008 Jeg har valgt Ullevåll, det skyldes hovedsakelig at jeg hadde komplikasjoner under forrige fødsel som gir meg rett til keisersnitt denne gangen, ønsker meg følgelig tilbake ditt hvor journalen min ligger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå