gutt06+jente10*Fødeklar* Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 skulle hatt tr den 18-19 desember.pleier å komme med 32 dagersmellomrom.den kommer ik nå men testene er negative.... hadde skikkelig menssymptomer sist uke,sikker på den kom,men neida... fått ømme pupper nå og stikker nedentil og i lysken.....tok sist en test på mandag. hvor sent kan de egentlig slå ut?????
klar for 3? Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 Jeg venter også. Er 5 dager over tiden nå og negative tester. Men har hørt at enkelte tester negativt en stund etter ikm. Får håpe det gjelder meg og deg. Evt kan det være at EL kom seinere enn du regnet med. Har også hørt at hvis du stresser deg selv med å vente på tr kan den komme senere.
gutt06+jente10*Fødeklar* Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2008 tok el test og kjente godt at jeg hadde det....men men....ser jo her at folk har vert 6-7 uker på vei før den slår ut...men slo ut i uke 5 sist gang...så får ta en ny snart. når skal du teste? blir mye penger på negative tester viss en ikke holder hodet kaldt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå