:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 min har jo et lass av biler og slikt, som er så stort at det er helt unødvendig og putte det i esker. så de står langs gulvet her, på rekke og rad. men nå er det ikke mer veggplass. alt der fylt med ting (liten stue) så jeg må inse at jeg trenger noen hyller... hehe.. men det må jo være ganske dype hylller om bilene skal få plass. hm..
-MtG- Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 Vi har sånn expedit-hylle fra IKEA. I den er det plass til mye. Så har vi masse leker utover gulvet på rommet hans, noen store leker inne på rommet vårt og gåbil, motorsykkel og to briovogner står på rekke og rad langs ene veggen i vår bittelille stue. Vi har også noen eskermed uåpnede leker på kjøkkenet. Her er det leker over alt! Skulle ønske han fikk mer klær til jul. De tar ikke like stor plass:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2008 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80071319 den? hehe... akkurat sånn er det hos meg også. føler han spiser opp all plass.. hehe
Ksenia & Anjem Skrevet 25. desember 2008 #4 Skrevet 25. desember 2008 vi har også expedit hylla, men det flommer over av leker her uansett..nå i morgen skal jeg pakke bort noe av det og sette på loftet og ta frem og bytte på
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. desember 2008 det verste er at jeg egentlig ikke helt vet hvor jeg skal sette en sånn hylle.... hehe jeg trenger større leilighet... hehe
-MtG- Skrevet 25. desember 2008 #6 Skrevet 25. desember 2008 Ja, det er den hylla. Har den i hvit. Nå har de fått sånne innsatser til den også så man kan på dører eller skuffer i den. Skal skaffe et par sånne med skuffer så vi får 4 skuffer i hylla hvor vi kan putte dyrefigurer, småbiler og andre småting.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. desember 2008 ja det er jo super lurt! hm... kanskje jeg skal kaste ut skrivepulten og sette opp en hylle der.. hehe. leiligheten min er i en helt idiotisk planløsning
ape Skrevet 25. desember 2008 #8 Skrevet 25. desember 2008 I stua kan man f.eks. ha ett par store plast bokser, eller store kurver. Det er også fint med en skikkelig kiste man kan ha leker i. Vi har plastbokser med hjul i stua. 1 eller 2 (varierer). Da blir det ryddig om kvelden. På rommet til jenta har hun plastesker under senga, og en "kommode" med 6 store kurver. Vi har kjøpt på Ikea, bohus og skeidar.
Musemor med tre søte små Skrevet 25. desember 2008 #9 Skrevet 25. desember 2008 Hehe... Den hyllen har vi også. Med plastbokser inni hullene
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 25. desember 2008 ja jeg har sånne esker til legoen,l togskinnene, småbilene og til puslespillene, men alle de mellomstore tingene? kanskje noe sånt? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50102157 for da tar den jo ikke hele stua..hm..
Dailis Skrevet 25. desember 2008 #11 Skrevet 25. desember 2008 Vi har og den hyllen med noen kasser til småting. Så har vi en med større rom som tar større esker og biler. Vi har og en sjenk faktisk som vi oppbevarer ting i, har småkommoder til tgnesaker og slik oppå og de støreste bilene under. Også har vi ekstra bokhyller og en kiste. Vi har eget lekerom da- så er det og en sofakrok til boklesing der inne. Men en liten jentekrok i et annet rom..... Leker tar stor plass. Fikk fjernet en del før jul heldigvis. Men det skal ikke være helt fulle hyller heller for da blir det uoversiktelig og ikke lett for ungene hverken å finne eller å rydde på plass etterpå.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #12 Skrevet 25. desember 2008 ja ikke sant. for her står lekene så tett nå at det blir rotete med en eneste gang.. hehe.. men jeg har greid meg i 2 år uten hylle til han da... så det er vel kanksje på tide..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå