Gå til innhold

Kan man velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man jobber fra hjemmet sitt å vil fortsette med det 6 uker etter fødsel.Kan man isteden for å ta ut foreldrepenger velge engangsstønad? Jobber 3 timer pr dag å det kan eg gjere med baby i hus.Tjener ca 8000,- brutto. Vet at eg får mer utav å motta forledrepenger i 44 uker men eg mener at kan man jobbe er det ikke vits i å ta ut permisjon (jobber via data)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er klar over hva en baby av og til krever? Kolikkbarn pluss nattevåk og du jobber neppe et minutt en gang...

Skrevet

Jeg har aldri hatt 3 timer til rådighet til å jobbe på dagtid med en baby i hus jeg heller

Skrevet

He he jo eg er klar over arbeidet med ett barn, dette er mitt 4. De 3 timene er ikke sammenhengende men er sånn ca iløpet av en 10 timer.So toppen 10 min av gangen.Men er det noen som vet om eg kan velge?

Skrevet

du kan forskyve permisjonen din. ta den ut til høsten eller noe. da kan du jobbe nå, og få foreldre penger senere. alternativet er å jobbe svart da.

men snakk med nav, der har de sånne skjemaer som du og arbeidsgiver fyller ut.

Skrevet

jeg skal ha med ungen min på skolen (et par timer tre dager uka) fra hun er seks uker gammel. da skulle det da gå ann å jobbe hjemmefra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...