Gå til innhold

Hva skal folket på nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har spesielt lyst til å feire nyttårsaften i år. Har akkurat fullført en massiv oppussing av hjemmet, er 5 mnd. på vei og den eneste kjolen jeg får på meg, får meg til å virke ennå mer valross enn jeg allerede er.. Er det bare jeg som er sliten, lei og kjedelig? Tror samboeren egentlig har litt lyst til å dra på fest og rangle, men vet ikke om jeg orker i år gitt.......

Trenger noen morsomme tips til hva vi som ikke orker fest og fanteri kan finne på..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og mannen skal bare være hjemme vi. Vi skal lage deilig kalkunmiddag, pynte oss og spise av vårt fineste servise :-) Skal bare kose oss alene, det har vi gjort hvert år de siste årene, etter at vi ble lei av å stå ute og fryse i taxikø etter nyttårsfeiring hos andre hehe. Det er så kjekt å bare si nei til alle invitasjoner og kose oss hjemme!

Skrevet

Vi skal ha en helt rolig kveld vi også. Et vennepar kommer på kalkunmiddag, og så får vi egentlig se hva vi gjør etter det. Blir nok en tur opp til svigers ved midnatt, de holder aktivitetshuset i nærmiljøet der åpent for alle som har lyst til å komme, med felles oppskyting av lovlig fyrverkeri og sånt. Kanskje tar vi en liten hilserunde rundt til venner og kjente i nabolaget og ønsker godt nyttår.

Heldigvis har ikke forloveden min lyst på full fest og rangel han heller, så vi tar det med ro og ser hva vi har lyst til der og da.

Skrevet

Vi skal være hjemme, og får svogeren, svigerinna mi og deres 3 barn på besøk. Skal spise pinnekjøtt, MASSE godteri, ha leker og konkurranser kose oss skikkelig:) Gleder meg masse!! Og så kommer svigers noe senere på kvelden.

Svigerinna mi har tilbudt seg å være edru I TILFELLE det skulle bli fødsel i løpet av natta:) Hehe!

Det eneste som gnager litt nå er at minsten er blitt syk..haper han kommer seg til den store kvelden, sånn at han orker å være oppe litt vertfall..

Skrevet

Mine foreldre skal bort, Jeg spurte samboer om vi ikke kunne dra til svigers i år. syns det er hyggelig der-ellers fester alle vennene våre, så jeg gidder ikke det i år å sitte der å sture edru. Vi har en på 1 år og så vil gjerne være sammen med han også.

Be typen rangle fra seg litt i jula og be noen på "edrukveld" eller be dere bort til noen som ikke drikker seg så fulle :) Godt vi kan ta oss litt akohol til neste år he he

Skrevet

Jeg skal spise middag hjemme, også til naboen på fest.

Foreldrene mine passer jenta, som uansett sover. De selv skal også ha besøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...