Gå til innhold

til deg som har vært igjennom MA, jeg bare lurer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan oppdager man en MA? skjønner ikke det helt jeg..

Følte du deg gravid helt til du fikk vite det hadde gått galt inni der ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg oppdaget det ved at jeg fikk en liten blødning. Gikk opp på legekontoret og spurte hva dette kunne være, de sa at så lenge det ikke kom masse blod så var det ikke farlig. Jeg var fortsatt ikke beroliget så gikk opp til gynekologen og fikk en hastetime. Der såg vi et dødt foster som hadde sluttet å vokse i uke 8, jeg var da i uke 11. Hadde alle graviditetssymptomer i 3 uker selv om fosteret var dødt. Så det er ikke lett å vite når det har gått galt....

Skrevet

tusen takk for svar.. har lurt på dette lenge jeg...

Skrevet

mistet symptomene mine,kvalmen og trøttheten.ul viste dødt foster,Men.brystene og hormonene var ikke uta av kroppen før 6 uker etter utskrapning

Skrevet

Jeg fikk brunlig utflod i uke 10 og fikk derfor henvisning til ultralyd. Ultralyden viste et lite foster som hadde dødd i uke 7.

Skrevet

Hadde aldri noe voldsomt med symptomer...men hadde lite første gang jeg gikk gravid også da så trodde jeg bare var heldig igjen. Blødde litt, ikke mye i uke 12 og gikk til legen. trodde ikke det var noe alvorlig etter gu, fikk time til ul uka etter. dro på legevakta dagen etter, fikk ul og da hadde fosteret vært dødt siden uke 8-9.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...