:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 det føles ut som jula er over :-) så da kan vel stua mi bli litt større igjen?
Tante Bassa Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 Er vel ingen som kan nekte deg å kaste ut treet. Skjønner godt at du ikke vil ha det lenger, står jo bare og tar opp plass ;-P Det er 5 år siden jeg hadde juletre, pga liten plass. I år har jeg plass, men droppet det allikevel. Neste år er Teo 1 1/2 år, så da må jeg vel ha et tre noen dager....
Medium fikk guttebass Skrevet 25. desember 2008 #3 Skrevet 25. desember 2008 Om du vil kaste det ut, er det vel bare å gjøre det? ;o)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. desember 2008 jeg elsker jultrær, men den spiser opp hele stua mi og nesten all lekeplassen til småen :/
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. desember 2008 ja jeg tror jeg skal gjøre det. må bare overtale meg selv til og reise meg opp fra soffaen først.... hehe
prekæs Skrevet 25. desember 2008 #6 Skrevet 25. desember 2008 Skjønner akkurat hva du mener. Mitt blir kastet ut 1. nyttårsdag. Min del av julen er over her og. Deilig. Og minsten er utslitt etter bursdagsfeiring med 26 gjester. I dag skal jeg åpne en flaske vin og kose meg med krim på tvn. Regner med at bursdagsbarnet sovner temmelig fort.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. desember 2008 hehe... 26 gjester,,, da hadde jeg død... forstår godt at du vil slappe av med en falske vin nå.
xxxJulianexxx Skrevet 25. desember 2008 #8 Skrevet 25. desember 2008 Nei du kan ikke kaste det ut NÅ. Det er altfor tidlig. Husk at du skal skape minnerike juler for barna dine, og da er juletre viktig. Kommer jo også litt an på hvor gamle det er da:o) Du trenger jo ikke ha så stort tre heller. Det går jo an å kjøpe et bittelite som kan stå på et bord eller noe.
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 25. desember 2008 #9 Skrevet 25. desember 2008 Du er NESTEN like ille som meg;) Jeg tenkte faktisk på det i stad jeg å,at jeg gleder meg til juletre og julepynt skal bort igjen. Men,alt får stå til 1nyttårs dag.resier på fjellet på tirsd,sa da overlever jeg. I fjord var alt av tegn til jul borte på nyttårs aften dagen her,vi skulle ikke være hjemme,så da fikk jeg det vekk og skura. Nydelig.
fox`y Skrevet 25. desember 2008 #10 Skrevet 25. desember 2008 Da sjønner jeg ikke helt vitsen med å bruke penger på juletre,vist man skal kaste d ut dagen etter julaften. bortkastet penger spør du meg. Treet mitt tar ganske stor plass d oxo,men d skal stå til over nyttår iallefall.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 25. desember 2008 nå er treet borte... hehe.. det er jo kos og bygge opp og tittepå, men min stue er ikke stor nok til tre og lek. og mitt tre er lite altså.. hehe blir så fint her atte
Hikken Skrevet 25. desember 2008 #12 Skrevet 25. desember 2008 Nei! Fy skam seg! Ikke før 6. januar ;-)
hysterika Skrevet 25. desember 2008 #13 Skrevet 25. desember 2008 Er dette et tulleinnlegg? Du kan ikke kaste ut treet mindre enn to døgn etter at du tok det inn vel? Det er bare 27 timer (!) siden jula ble ringt inn, og treet skal ikke ut før ETTER hellige-tre-kongers dag. Det er NÅ det er jul, den har akkurat begynt!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #14 Skrevet 25. desember 2008 jeg tok inn juletreet på søndagen så det har vært her en stund. men jeg er vanligvis en som har juletreet til 13 dag jul. men jeg skal skaffe meg større stue. føler at rommet krymper...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå