Gå til innhold

Hvor raskt kan man modnes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dro på en sjekk i dag pga menssmerter og noen lette sammentrekninger. På ctg kom det frem sammentrekning, men jeg var ikke moden når hun sjekket meg. I løpet av dagen så er menssmertene som er konstante sterkere. I tillegg får jeg sammentrekninger som er vondere enn tidligere i dag, men de kommer ikke ofte. Kan man gå fra å ikke være moden til moden på noen dager?

Jeg er 37+0 i dag. Synes det virker veldig rart å skulle gå sånn her i tre uker hvis ikke det dabber av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida- det er ingenting som er rart med det. Har selv gått på samme viset nå i tre uker- og har 5 dager igjen til termin.....var inne til sjekk 23 desember og var enda ikke moden så du må nok smøre deg med tålmodighet....

Skrevet

sånn har det vært hos meg å i 4 uker nesten:) skjekket den 23 des om jeg var moden etter alt det styret men neida!!! null modning:P du får smør deg med tålmodighet...

Skrevet

velkommen i klubben :/ har vært slik i to uker, og har nå 3 uker igjen :/ *sliten*

Skrevet

heisann. jeg har vert moden i 2uker nå og har åpning på 2-3cm men skjer ingenting for det. nå er det 7dager igjen t termin.... går også m en del kynnere og maserier,nedpress. ikke noe kjekt. håper du klarer smørre deg med tolmodighet,det er det beste som du kan gjøre...jeg har vert til 3strippinger og hatt sex men ingen fødsel, syntes det er helt rart at det ikke skjer noe men det beviser bare at en ikke kan styre fødsel selv. sist begynte fødsel med at jeg ble strippet og hadde så stor tro på at det hadde innvirkning,fødte da 16dager før men nå er jeg ganske usikker på det og. men det jeg skulle si som jeg glemte ( hehe) var at jeg var på en sjekk en tirsdag og hadde da livmorhals på 1-2cm og lukket og torsdagen 2dager etter hadde jeg 1-2cm åpning og moden. så det kan skje ganske fort og plutseligt. tirsdagen etter var det plutselig ingen endring igjen. lykke til uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...