Førstegangsmamma!! :) Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Hvor lenge blødde dere etter fødselen??? Er lei av liksom "mensen" nå.... snart en uke siden fødsel..
Gjest Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 Jeg sluttet å blø etter 7 uker... Det er noe som heter Renselsesperioden som varer i 6 uker..Kroppen skal fikse seg selv å på sykehuset sier de at det er normalt å blø i godt over 6 uker...Noen blør i 1 uke å andre 4 mnd...Alt etter personen.. Men 6 uker er det normale. Kjøp deg bind å prøv å dusj ofte for å hindre at du får infeksjoner
Førstegangsmamma!! :) Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. desember 2008 huff .... d var lenge! Håper jeg er den som får en uke da;) Vet at renselsen kan ta tid, men såååå lenge... jaja, må vel bare ta d med.
sn0wh1te Skrevet 25. desember 2008 #4 Skrevet 25. desember 2008 Jeg blødde i ca to uker. Så var det utflod, som gradvis gav seg iløpet av de påfølgende 4 ukene.
Cecilie`s mor Skrevet 25. desember 2008 #5 Skrevet 25. desember 2008 jeg blødde i 5-6 dager begge gangene,og krysser fingrene for at det blir likedan denne gangen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå