Gå til innhold

Puh, har hatt vonde sammentrekninger ca 2 timers tid...og er bare i

Anbefalte innlegg

Skrevet

uke 32..hva vil dem evt gjøre på sykehuset?? Prøve å stoppe fødselen om jeg er i gang!! Tror selv bare dette er tulle kynnere...men de er vonde...og jeg vet hva jeg snakker om siden jeg har 3 barn fra før..

Disse sitter i magen, ryggen og sprer seg nedover lårene som kjennetegner veer på en måte..men ikke såååå vonde heller..

Magen blir steinhard, og jeg blir ellers litt rar i kroppen!!!

Jaja.vi får vel vente å se utover kvelden..passer dårlig med en sykehus tur nå...:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring fødeavdelinga! Du får piller som stopper riene! Det er vel bedre at babyen får være i magen så lenge den kan, enn at det passer dårlig å havne på sykehuset i dag?!

Skrevet

Så klart vi drar på sykehuset om vi må det..for alle skyld...både babyen og oss, men vil avvente litt til..har bare vart i et par timer....og vet jo at man får mer og mer kynnere i svangerskapene ettersom hvor mange barn man har...

Føler bare selv at jeg får beskjed om å avvente litt..på sykehuset også...

Skrevet

Men kynnere skal ikke være vonde, i alle fall ikke i ryggen og nedover lårene. Ring fødeavdelinga, og hør hva de sier. Ber de deg vente så er jo ikke det noe problem, ber de deg komme ned så er det en grunn til det. En telefon skader ikke.

Skrevet

Ikke avvent. Ring føden nå. Jeg gjorde det i siste svagnerskap når jeg hadde det som deg, hadde bare vart i en time hos meg. Var i uke 31. Jeg ble innlagt på en gang med lungmodningssprøyter og drypp som skulle stoppe fødselen. Hadde 3cm åpning når jeg kom inn og babyen var alt for langt nede allerede, lå å presset med hodet mot åpningen. Hadde jeg ikke dratt inn da hadde babyen kommet den natten. Og det er ikke noe å ønske.

Heldigvis klarte vi av å beholde henne i magen en måned til.

Skrevet

Jeg ville ikke ventet med å ringe - hvorfor vente egentlig??

Skjønner at du har en del erfaring med fødsler, men det er vel bedre å ringe en gang for mye enn å la vær?

Du spør jo oss her, så du er vel litt "bekymret"?

Heller en gang for mye enn en gang for lite, sier nå jeg da..

Skrevet

Jeg ville ikke ventet med å ringe - hvorfor vente egentlig??

Skjønner at du har en del erfaring med fødsler, men det er vel bedre å ringe en gang for mye enn å la vær?

Du spør jo oss her, så du er vel litt "bekymret"?

Heller en gang for mye enn en gang for lite, sier nå jeg da..

Skrevet

Du må ringe! Venter du er det for sent å stoppe riene. vet hva jeg snakker om, jeg venta også, men dem kunne ikke stoppe det. var i uke 27.

Prematurerier er ofte ikke som vanlige rier.

Ring!!!

Skrevet

jeg ville ringt og hørt hva de sier?

jeg var på sjekk på føden på mandag pga at jeg var syk men de sjekket hvordan det var med babyen. Og jeg hadde jevne kynnere hvert 4 min selvom jeg lå der og slappet av, dette hadde holdt på hele veien i bilen (over 1 time) og jeg sa i fra at jeg hadde det slikt men det var ikke farlig enda jeg sa til mannen at nå kommer det en ny hvert 4 min mens vi satt der. Er det noen som vet hvor mye det tallet på denne maskinen må opp i før det kalles rier? jeg var oppe i 22 hver gang men det ble jo bare små topper på skjemaet i forhold til det rier blir men var vondt nok...

jeg er i uke 31 forresten.

håper det roer seg for deg utover kvelden og at dere komme inn på sjekk om det må til :)

Skrevet

Er ikke i utgangspunktet bekymret, men vet jo ikke hvordan premature rier føles om de er annerledes enn vanlige rier..Siden jeg har født 3 barn til termin:)

Synes det har avtatt litt den siste halv timen...og de varer vel ikke mer enn ca 30 sek..

Hvis jeg skal dra nå må jeg ta taxi, evt kjøre selv...:/ og ja jeg hadde gjort det om det var "fare" for babyen....

Men vil ikke være overhysterisk heller liksom..siden jeg "egentlig" vet hva jeg går til...

Skrevet

Kan du ikke bare ringe føden og snakke med dem?

Skrevet

ring sykehuset med en gang! de skal stoppe fødselen ja!!!!!!!

passer dårli med en sykehustur? Du TULLER vel nå?????

Jeg hadde selv det jeg trodde var kynnere, men det var rier! De klarte heldigvis å stoppe fødselen.

Ring NÅ!

Skrevet

Vært i kontakt med dem...og vi avventer..de mener at jeg kjenner kroppen min såpass godt at vi kan avvente...tar det seg mer opp så ringer jeg igjen, eller bare reiser dit!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...