Gå til innhold

Kynnere? Eller bekkenplager??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siste uka fått sååå vondt i underlivet, sidene og nede i ryggen at jeg ikke kan gå, rette meg opp eller røre meg nesten. Det er dritvondt!! Kan komme når jeg sitter ved matbordet, ligger i senga, går tur....dvs ikke bare når jeg beveger meg masse. Hadde ike masse kynnere sist, er det det jeg kjenner? men er de såå vonde?? larer nesten ikke puste når det står på... Varer gjerne 5-10 min intenst, så går det gradvis over, til det e het bra etter et par timer. Derfor lurer jeg på om det er kynnere? Er ikke de "kjappere over"? Hadde ikke bekkenplager sist, heller, så lurer på omd et kan være det jeg kjenner på? Isåfall bør jeg kanskje gå til behandling??

 

 

Håper noen an hjelpe meg før ejg drar på juleferie.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Det høres ut som bekkenplager, spør du meg.. Er veldig plaget med låsning i bekkenet og det kommer og går som du beskriver. Snakk med legen før du reiser på ferie, så vet du sikkert. Kan være lurt å bli henvist til bekkentrening hos fysioterapeut også dersom det er bekkenet som er problemet. Håper det ordner seg:-)

Skrevet

Takk for svar!

 

Ringer legen og hører hva han sier. Så kan jeg kanksje komme igang med trening og behandling rett over nyttår evt! Kommer oftere og oftere (dvs nå er det annenhver dag sånn ca) så bør vel starte før det blir verre...

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...