Kæmma og trultene Skrevet 25. desember 2008 #1 Skrevet 25. desember 2008 Jeg har siste uka fått sååå vondt i underlivet, sidene og nede i ryggen at jeg ikke kan gå, rette meg opp eller røre meg nesten. Det er dritvondt!! Kan komme når jeg sitter ved matbordet, ligger i senga, går tur....dvs ikke bare når jeg beveger meg masse. Hadde ike masse kynnere sist, er det det jeg kjenner? men er de såå vonde?? larer nesten ikke puste når det står på... Varer gjerne 5-10 min intenst, så går det gradvis over, til det e het bra etter et par timer. Derfor lurer jeg på om det er kynnere? Er ikke de "kjappere over"? Hadde ikke bekkenplager sist, heller, så lurer på omd et kan være det jeg kjenner på? Isåfall bør jeg kanskje gå til behandling?? Håper noen an hjelpe meg før ejg drar på juleferie....
Gjest Skrevet 25. desember 2008 #2 Skrevet 25. desember 2008 Hei. Det høres ut som bekkenplager, spør du meg.. Er veldig plaget med låsning i bekkenet og det kommer og går som du beskriver. Snakk med legen før du reiser på ferie, så vet du sikkert. Kan være lurt å bli henvist til bekkentrening hos fysioterapeut også dersom det er bekkenet som er problemet. Håper det ordner seg:-)
Kæmma og trultene Skrevet 26. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2008 Takk for svar! Ringer legen og hører hva han sier. Så kan jeg kanksje komme igang med trening og behandling rett over nyttår evt! Kommer oftere og oftere (dvs nå er det annenhver dag sånn ca) så bør vel starte før det blir verre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå